تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف تولید تویوتا FJ Cruiser در خاورمیانه با «نسخه نهایی ویژه 2023»

شرکت تویوتا اعلام کرده است که پایان کار FJ Cruiser در خاورمیانه نزدیک است و تأیید می‌کند که در دسامبر 2022 تولید آن متوقف خواهد شد. اما قبل از این اتفاق، تویوتا نسخه نهایی ویژه ای را معرفی خواهد کرد.

خودرو FJ Cruiser از سال 2007 در خاورمیانه فروخته می‌شود و حتی پس از خارج شدن از سایر بازارها نی به حیات خود ادامه داده است. بر اساس اطلاعیه شرکت تویوتا فقط 1000 نمونه از مدل Final Edition تولید خواهد شد که هر کدام از مدل استاندارد از طریق مجموعه ای از ویژگی‌های خاص متمایز می شوند.

هنوز تصاویری از FJ Cruiser Final Edition مدل 2023 منتشر نشده است اما شرکت تویوتا فاش کرد که تمام 1000 دستگاه با همان رنگ بژ ساخته می‌شوند و با جلوپنجره سیاه‌رنگ، سپرها، آینه‌های اضافه جانبی بیرونی، دستگیره‌های اضافی روی در و ... و روکش لاستیک زاپاس عرضه خواهد شد. علاوه بر این، رینگ های آلومینیومی 17 اینچی و پله های جانبی نیز در آن گنجانده شده است. هر نمونه همچنین با آرم نسخه نهایی مشخص خواهد شد.

تویوتا FJ کروزر مدل 2023 معرفی امسال معرفی خواهد شد

کی فوجیتا، نماینده ارشد دفتر نمایندگی خاورمیانه و آسیای مرکزی تویوتا در بیانیه‌ای گفت: « توبوتا FJ Cruiser به سمت غروب خورشید می‌رود که خاطرات ماندگاری از یکی از نمادین‌ترین خودروهای شاسی‌بلند در تاریخ غنی تویوتا به جا می‌گذارد». "ترکیب برنده این وسیله نقلیه از مجموع قابلیت‌های خارج از جاده و عملکرد آن را در هنگام ماجراجویی‌های بیابانی یا فعالیت‌های سبک و روزمره به یک اندازه بدست می‌آید و تجربه‌ای راحت و قابل اعتماد را برای رانندگان و مسافران فراهم می‌کند فارغ از مقصد سفر."

تویوتا FJ کروزر نسخه نهایی 2023 همچنان از یک موتور 4.0 لیتری V6 تنفس طبیعی استفاده می کند که توان تولید 270 اسب بخار قدرت و 280 پوند فوت (380 نیوتن متر) گشتاور را دارا است

جزئیات قیمت اعلام نشده است، اما تویوتا FJ کروزر مدل 2023 در سه ماهه چهارم سال 2022 به دست مشتریان خواهد رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف تولید تویوتا FJ Cruiser در خاورمیانه با «نسخه نهایی ویژه 2023»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..