تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه مشترک ۹ کشور اروپایی در حمایت کی‌ یف

بیانیه مشترک ۹ کشور اروپایی در حمایت کی‌ یف ۹ کشور از مرکز و شرق اروپا دیروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که درخواست پیوستن سریع اوکراین به پیمان ناتو را تایید می‌کنند 19 بین الملل 1401/07/11  ۹ کشور اروپایی درخواست پیوستن سریع اوکراین به پیمان ناتو را تایید می‌کنند

 به نقل از اسپوتنیک، در این بیانیه آمده است: ما روسای جمهور کشورهای اروپای مرکزی و شرقی، قاطعانه پشت تصمیم نشست سران ناتو در سال ۲۰۰۸ در بخارست درمورد عضویت اوکراین به ناتو ایستاده‌ایم.

این سند توسط روسای جمهور رومانی، جمهوری چک، استونی، لتونی، لیتوانی، مقدونیه شمالی، مونته نگرو، لهستان و اسلواکی امضا شد. آنها همچنین از به رسمیت شناختن حق تعیین سرنوشت ساکنان مناطقی که به تازگی به فدراسیون روسیه ملحق شده‌اند خودداری کردند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه مشترک ۹ کشور اروپایی در حمایت کی‌ یف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..