تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاسیس خانه خلاق علوم اجتماعی

به گزارش خبرآنلاین به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، خانه خلاق و نوآوری در حوزه تخصصی علوم اجتماعی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی آغاز به کار کرد.

مهدی رحیمی گیلانی رییس مرکز رشد و نوآوری پژوهشگاه با اعلام این خبر گفت: مرکز رشد و نوآوری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اخذ مجوز از سوی ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ذیل برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق موفق به اخذ گواهی و اقدام به تاسیس و راه اندازی خانه خلاق و نوآوری در حوزه تخصصی علوم اجتماعی نموده است.

وی افزود: در چارچوب سیاستها و اهداف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد فناوریهای نرم و توسعه صنایع خلاق و برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق مبنی بر کمک به توسعه اقتصاد خلاق از طریق حمایت از شکل گیری و توسعه طرح و کسب و کارهای مبتنی بر خلاقیت، نوآوری و فناوری یکی از برنامه های اجرایی، حمایت از ایجاد و توسعه زیرساخت های توسعه دهنده صنایع خلاق می باشد.

رحیمی همچنین تصریح داشت: در این زمینه خانه های خلاق و نوآوری به عنوان یکی از هسته های مهم کمک به تسهیل و تسریع ایده و طرح های خلاقانه، نوآورانه و تیم های آنها برای ایجاد کسب و کار و تجاری سازی محصولاتشان می باشد که برنامه آن توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طرح ریزی و در مرحله اجرایی قرار گرفت.

۶۵۶۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاسیس خانه خلاق علوم اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..