تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقف، از محرک‌های اصلی بالندگی اقتصادی و اجتماعی جوامع اسلامی است

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، همایش یاوران وقف و تجلیل از فعالین و حامیان وقف با حضور مسوولان استانی در صحن امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در این مراسم با اشاره به اهمیت وقف و نگاه انسانها به این مقوله مهم بیان کرد: ماحصل زندگی انسانها که وقت و زمانی است که در اختیار دارند و آن را با کار و تلاش تبدیل به دارایی می کنند و این دارایی را تبدیل به وقف می کنند، مقوله عقلانی و مقبولی است که ماندگاری و جاودانگی به همراه دارد.

وی گفت: در استان ما با توجه به فعالیت های اوقاف استان، منتظر روزهای خوب و بهتر از شرایط فعلی در حوزه خدمات اوقاف استان و وقف هستیم و با توجه به فعالیت های امیدوارکننده پیش رو از سوی اوقاف استان، امیدواریم قزوین از بارزترین استان هایی باشد که بتواند از خلاقیت ها و ظرفیت های فکری و مدیریتی، مقوله وقف را با شرایط بهتری در جامعه احیا نماید.

استاندار قزوین اظهار کرد: نهاد وقف یکی از محرک‌های اصلی بالندگی اقتصادی و اجتماعی جوامع اسلامی به شمار می‌رود و باید با هماهنگی‌ برون دستگاهی از این ظرفیت ارزشمند به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

اعلایی عنوان کرد: برای حل چالش‌های اقتصادی به راهکارهای عملی نیاز است و یکی از مهم‌ترین آنها با توجه به حجم منابع این بخش، وقف است که باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

وی یکی از بهترین راهکارهای فرهنگ‌سازی در حوزه وقف را تبیین فعالیت های وقف به مردم دانست و بیان کرد: وقتی که مردم بدانند درآمد حاصل از موقوفات صرف چه اموری می‌شود، علاوه بر ادای حقوق اوقاف به سمت وقفیات جدید نیز گام برخواهند داشت.

انتهای پیام/۱۰۱۰




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقف، از محرک‌های اصلی بالندگی اقتصادی و اجتماعی جوامع اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..