تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلباران حرم مطهر حضرت معصومه(س) +تصاویر

حرم مطهر در سالروز ورود بانوی کرامت،حضرت فاطمه معصومه(س) به قم با حضور زائران و مجاوران گلباران شد.

حاضرین که اغلب از بانوان بودند با در دست داشتن شاخه‌های گل سالروز ورود بانوی کرامت به قم را گرامی داشتند.

در این مراسم که پایان‌بخش آن تجمع بانوان در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) بود ذاکرین اهل‌بیت به مدیحه‌سرایی در وصف اخت الرضا(ع) پرداختند.

مراسم سالروز ورود حضرت معصومه(س) از ساعت 8 صبح امروز از میدان معصومیه شهر قم همچون رسم هرساله آغاز شد و در مسیر کاروان نمادین با حضور گسترده مردم به سمت حرم مطهر بانوی کرامت حرکت کرد.

کاروان نمادین استقبال از حضرت معصومه(س) قبل از ظهر جمعه از میدان معصومیه قم با حضور اقشار مختلف مردم به خصوص خادمان حرم این بانوی کرامت آغاز شد و پس از طی مسیر میدان سعیدی و میدان‌ مطهری این کاروان استقبال از چهارراه بازار به سمت میدان آستانه و از آنجا وارد حرم مطهر حضرت معصومه(س) شد.

ایستگاه‌های صلواتی نیز از سوی خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) در طول مسیر راه‌اندازی شده بود و با چای و شیرینی و شکلات از زائران پذیرایی می‌شد.

گلباران حرم مطهر در سالروز ورود حضرت معصومه(س)به قم+تصاویر گلباران حرم مطهر در سالروز ورود حضرت معصومه(س)به قم+تصاویر گلباران حرم مطهر در سالروز ورود حضرت معصومه(س)به قم+تصاویر گلباران حرم مطهر در سالروز ورود حضرت معصومه(س)به قم+تصاویر

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلباران حرم مطهر حضرت معصومه(س) +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..