تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناکامی دوباره ترابی؛ روزهای تلخ ستاره پرسولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی ترابی در بازی روز گذشته پرسپولیس و تراکتور یک پنالتی حساس را از دست داد تا اولین شکست قرمزها در لیگ بیست و دوم رقم بخورد. ترابی که در این فصل هنوز موفق به گلزنی نشده این فرصت را داشت تا با گل کردن پنالتی هم طلسم ناکامی‌های خودش را بشکند و هم پرسپولیس را از یک شکست خانگی نجات دهد اما سد محکم محمدرضا اخباری مانع از این اتفاق شد. پس از بازی هم انتقادات زیادی نسبت به پنالتی زدن ترابی مطرح شد و اغلب پرسپولیسی‌ها معتقد بودند باید مثل دیدارهای گذشته لوکادیا پشت ضربه پنالتی می‌ایستاد.

ستاره پرسپولیس با بازگشت کارلوس کی‌روش امید زیادی به حضور در ترکیب اصلی تیم ملی دارد و در بازی با اروگوئه هم به عنوان به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین شد و عملکرد خوبی هم داشت. با این حال ترابی در این فصل از لیگ برتر نتوانسته فروغ همیشگی را داشته باشد و در 7 هفته ابتدایی فقط یک پاس گل داده است.

258 258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناکامی دوباره ترابی؛ روزهای تلخ ستاره پرسولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..