تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقف، اکسیر ماندگاری و مسیر جاودانگی است

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، همایش استانی"یاوران وقف" و تجلیل از یاوران و حامیان وقف خانواده بزرگ اوقاف استان قزوین با حضور استاندار قزوین، و مسوولان استانی در صحن امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این مراسم بیان کرد: همه واقف باشیم یاد اوری این نکته است که رمز و اکسیر ماندگاری وجود دارد که این امر در کلام الله بیان شده که انچه که نزد شماست از بین رفتنی است و انچه که نزد خداست ماندنی است.

وی با اشاره به یه عامل ماندگاری یاد انسان در عالم گفت: این یه عامل شامل تربیت فرزند صالح همچون شهدا، عالمی که علم او در دنیا باقی می ماند و صدقه جاری یا وقف است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اطهار کرد: وقف به معنای واقعی آن ترسیم نشده و اگر جایگاه آن حفظ می‌شد بسیاری از ناهنجاری ها به وجود نمی آمد.

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: اگر وقف در سراسر عالم و به ویژه ایران بود خیلی از بی عدالتی ها را نمی دیدیم. اگر به وقف به معنای واقعی و هدف گذاری وقف که از جانب شارع مقدس ایجاد شده عمل شود، سالانه ۴۰ میلیارد تومان از قبل وقف ایجاد می شود.

وی با اشاره به تمکین کمتر از دوازده درصد متصرفین وقف استان افزود: اگر درآمد موقوفات استان به یک درصد برسد و تمکین متصرفات شکل بگیرد،اعتبارات موجود چند برابر افزایش خواهد یافت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: واقفین چون اموالشان و هستی خود را در دست خدای عز و‌ جل قرار می دهند، بی شک آجر دنیوی و اخروی آنها ماندگاری یاد آنها خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقف، اکسیر ماندگاری و مسیر جاودانگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..