تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه دانشجویان از دانشگاه صنعتی شریف خارج شدند

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم نیز حوالی ساعت ۱۹ یکشنبه شب به همراه تعدادی از مسئولان وزارت علوم و مسئولان دانشگاه شریف در این مرکز آموزشی حاضر شد و برای آرام کردن شرایط این دانشگاه با دانشجویان این مرکز گفتگو کرد. وی ساعت ۲۰:۳۰ این دانشگاه را ترک کرد.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، با تایید خبر فوق اعلام کرد دانشجویانی که پشت در ورودی اصلی دانشگاه شریف در خیابان آزادی بودند، توانسته‌اند با وساطت وزیر از دانشگاه خارج شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه دانشجویان از دانشگاه صنعتی شریف خارج شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..