تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینتل قیمت و زمان عرضه کارت گرافیک Arc A750 را اعلام کرد

اینتل هفته گذشته، سرانجام قیمت و تاریخ عرضه کارت گرافیک پرچمدار Arc A770 خود را اعلام کرد. حالا، این شرکت جزئیات بیشتری درباره کارت گرافیک ارزان‌تر A750 خود و همچنین اطلاعات بیشتری در مورد سری A770 اعلام کرده است.

A750 گزینه رده پایین در سری پریمیوم Arc 7 اینتل محسوب می‌شود و درست زیر پرچمدار A770 قرار می‌گیرد. قیمت آن از 289 دلار آغاز می‌شود و از 12 اکتبر (20 مهر) در کنار کارت گرافیک A770 با قیمت 329 دلار وارد بازار خواهد شد. اینتل همچنین اعلام کرده که نسخه سفارشی Limited Edition A770 با حافظه 16 گیگابایتی 349 دلار قیمت دارد.

عملکرد کارت گرافیک Arc A750 اینتل

کارت گرافیک A750 مبتنی بر فناوری Arc 7 اینتل است و از 28 هسته Xe و واحدهای رهگیری پرتو بهره می‌برد. سرعت کلاک آن 2050 مگاهرتز است که تفاوت ناچیزی نسبت به کارت‌های A770 دارد (2010 مگاهرتز). از دیگر نکات قابل توجه آن می‌توان به 8 گیگابایت حافظه GDDR6 اشاره کرد.

اینتل همچنین درباره عملکرد پردازنده‌های گرافیکی خود اعدادی را ارائه کرد تا آن‌ها را در مقابل کارت گرافیک GeForce RTX 3060 شرکت انویدیا قرار دهد. این شرکت ادعا می‌کند که A750 با استفاده از ترکیبی از عناوین دارای APIهای مختلف، به‌طور متوسط 6 درصد از پردازنده RTX 3060 در 1440p سریعتر است.

در پست وبلاگ این شرکت نوشته شده:

«به‌طور متوسط، یک GeForce RTX 3060 جدید 418 دلار برای شما هزینه خواهد داشت. خرید Arc A750 اینتل در 12 اکتبر با قیمت 289 دلار، به‌طور متوسط 53 درصد عملکرد بیشتر به ازای هر دلار را به شما ارائه می‌کند. یا Arc A770 هشت گیگابایتی با قیمت 329 دلار، 42 درصد عملکرد بیشتر در هر دلار را ارائه می‌کند.»

انتظار می‌رود که بررسی کارت‌های گرافیک جدید اینتل از هفته آینده منتشر شوند، بنابراین به‌زودی متوجه خواهیم شد که این کارت‌های جدید، نه تنها در برابر پردازنده‌های انویدیا، بلکه همچنین در برابر AMD چه عملکردی را از خود نشان خواهند داد.

همچنین هنوز مشخص نیست که علاوه بر خود اینتل، کدام سازندگان مسئول ساخت جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی Arc هستند. اینتل نام تعدادی از شرکای خود را در وب‌سایتش فهرست کرده، اما اکثر آن‌ها OEM هستند. از این فهرست فقط ایسوس، گیگابایت و MSI پردازنده گرافیکی می‌سازند که البته تولید لپ‌تاپ نیز جز زمینه‌های کاری آن‌ها محسوب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینتل قیمت و زمان عرضه کارت گرافیک Arc A750 را اعلام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..