تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اغتشاشات قم به خوبی مدیریت شد

 احمد حاجی زاده عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان در سالن کرامت استانداری با بیان اینکه قم با تدبیر، پیشگیری و مدیریت، فتنه اخیر را به خوبی مدیریت کرد، گفت: این اغتشاشات با همراهی بسیجیان و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی به خوبی هدایت شد.

او افزود: این فتنه‌ها فقط چهره منافقان را رسوا می‌کند و ملت ایران را یک دست‌تر می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم ادامه داد: ایجاد این فتنه‌ها در دولت سیزدهم حاکی از ترس دشمنان داخلی و خارجی از موفقیت جمهوری اسلامی در برابر مشکلات و عبور از معضلات گذشته است.

حاجی زاده تصریح کرد: دولت سیزدهم طی یک سال گذشته فقط در استان قم به اندازه هشت سال دولت تدبیر و امید، خدمت و عملکرد داشته است.

او با انتقاد از مواضع برخی سلبریتی‌ها در حوادث اخیر یادآور شد: برخی از این افراد در این حوادث عملکرد نگران کننده‌ای داشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با بیان اینکه همراهی منافقین، تجزیه طلبان و دشمنان جایی برای تردید باقی نگذاشته است، گفت: برخی از افراد در این حوادث هنوز سکوت پیشه کرده اند و حاضر نیستند موضع خود را با دشمنان قسم خورده جدا کنند.

حاجی زاده با اشاره به کم‌کاری حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در معرفی آرمان‌های انقلاب و شهدای گرانقدر دفاع مقدس، تاکید کرد: متاسفانه دغدغه و نگرانی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در بین افراد و نهاد‌های متولی بسیار فروکش کرده و نسبت به این مسائل غفلت می‌شود.

او ادمه داد: وقتی دشمنان انقلاب برای به انحراف کشیدن نسل جوان شب از روز نمی‌شناسند، مدیران و دستگاه‌های متولی هم باید شبانه روز نسبت به مسائل فرهنگی و دینی حساس شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اغتشاشات قم به خوبی مدیریت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..