تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیکاری در شهرستان بناب رو به افزایش است/ ابطال بیش از ۱۵۰ پروانه کسب در ۹ ماهه اول امسال در بناب

ساعت: 18:05 منتشر شده در مورخ: 1395/10/03 شناسه خبر: 985916

رئیس اتاق اصناف شهرستان بناب از ابطال بیش از 150 پروانه کسب در 9 ماهه اول امسال در بناب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صمد یزدانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب از افزایش و صعود نرخ بیکاری در شهرستان بناب خبر داد و گفت: بر اساس آمار و ارقام اخذ پروانه و لغو پروانه کسب توسط مردم، در اتاق اصناف شهرستان و افزایش میزان مالیات ها و اجاره ها و رکود بازار، بیکاری جامعه را فرا گرفته است، که این یک فاجعه ای بزرگ برای این شهرستان است.

وی با اشاره به آمار صدور و ابطال پروانه کسب در بناب، افزود: طی سال جاری حدود ۳۵۰ پروانه کسب صادر شده و در مقابل تعداد ۱۵۰پروانه کسب نیز طبق درخواست کسبه باطل گردیده است.

یزدانی وجود دست فروشان در داخل بازار را مانع بزرگ برای کسبه ها عنوان کرد و گفت: وجود دست فروشان عزیز در داخل شهر و بازار، باعث نارضایتی کسبه شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بناب تصریح کرد: کسبه و بازاریان، مالیات، اجاره و هزینه های دیگری را متحمل هستند، ولی دست فروشان با پایمال کردن حقوق بازاریان به کسب آنها آسیب میرسانند.

وی تجمیع دست فروشان در یک بازارچه را راه حل این معظل دانست و گفت: پیشنهاد میکنم مسئولان، مکان هایی را برای دست فروشان در نظر بگیرند، تا این مشکل به طور کلی برطرف گردد.

یزدانی در ادامه با انتقاد از اجباری نمودن نصب دستگاه های پوز توسط دولت، گفت: من مخالف این عمل بودم بارها در این باره با مقامات دولتی مکاتبه کردم اما تاثیری نداشت،  این دستگاه ها فقط هزینه اضافی برای دولت و ملت است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بناب، افزود: به دولت پیشنهاد میکنم قبل از اینکه هرگونه طرحی را به عمل بیاورند در خصوص آن بسیار کارشناسی شده بیاندیشند، چرا که ناموفق شدن در هر طرحی باعث از بین رفتن اعتبارات و به وجود آمدن هزینه های سرسام آور خواهد شد.

یزدانی حمایت مالی از کسبه و صنعتگران شهرستان بناب را ضروری دانست و گفت: کسبه و اصناف شهرستان بناب به خصوص صنعتگران و تعمیرکاران شهرستان نیاز به حمایت های مالی دارند چرا که در شرایط سخت زندگی این عزیزان با وضعیت کنونی بازار نمیتوانند مخارج خود و خانواده هایشان را تامین نمایند، پس نیاز به این است، حداقل تسهیلات بانکی برای حمایت از این قشر جامعه صورت بگیرد تا اندکی برای این عزیزان کمک کرده باشیم.

رئیس مجمع صنفی بناب در ادامه سخنانش افزود: یکی دیگر از درخواست های بنده از مسئولین شهرستان بناب این است که در مورد یکطرفه سازی خیابان مطهری از مهرآباد تا زرگران، تجدید نظر نمایند؛ زیرا این اقدام باعث از بین رفتن درآمد کسبه و بازاریان این منطقه و نارضایتی مردم شده است.

وی در خاتمه سخنانش با اشاره به فرمایشات رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی، گفت: تقاضا دارم نمایشگاه هایی برای فروش کالاهای ایرانی در شهرستان برپا کنیم، تا تولید کنندگان داخلی خودمان در شهرستان تقویت شوند.

انتهای پیام/امین چالاکی/۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیکاری در شهرستان بناب رو به افزایش است/ ابطال بیش از ۱۵۰ پروانه کسب در ۹ ماهه اول امسال در بناب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..