تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | پناهگاه‌های آخرالزمانی بسیار لوکس برای ثروتمندترین افراد جهان

یک شرکت سوئیسی پیشنهاد ساخت پناهگاه های مستحکم زیرزمینی (20 متر زیر زمین) ایمن در برابر آخرالزمان را به «قدرتمندترین افراد جهان» می‌دهد. این شرکت از پناهگاه های مستحکم زیرزمینی جدید خود به مساحت ۳۰۴ متر مکعب پرده برداری کرده و آن را «بهینه شده برای سبک زندگی روزمره فوق لاکچری و آماده برای همه تهدیدات» توصیف کرده است.

این پناهگاه زیرزمینی از طریق هوا و گاز کاملا غیر قابل نفوذ است و در صورت لزوم می‌تواند به‌طور کامل از اتمسفر بیرون جدا شود؛ مثلا در زمان وقوع بلایای طبیعی یا بلایای ساخته دست بشر مثل بمب های هسته ایی. قیمت هر پناهگاه از ۱۰ میلیون دلار شروع می‌شود و در مورد های بسیار لوکس به 400 میلیون دلار نیز می رسد.

264 69




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | پناهگاه‌های آخرالزمانی بسیار لوکس برای ثروتمندترین افراد جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..