تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی حلب تمامی قدرت‌های بزرگ دنیا را خشمگین و عصبانی کرد / ضرورت استمرار ارسال کمک‌های مادی و جنسی به جبهه مقاومت

ساعت: 18:05 منتشر شده در مورخ: 1395/10/03 شناسه خبر: 985908

امام جمعه بناب به پیروزی بزرگ ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در آزادسازی حلب اشاره کرد و افزود: با آزادی حلب تمام قدرت‌های بزرگ دنیا خشمگین و عصبانی هستند و تمام محاسبات آنها به هم خورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به ۲۳ ربیع الاول سالروز ورود حضرت معصومه(س) به سرزمین خون و قیام قم اظهار کرد: حضرت معصومه(س) عازم دیار خراسان بود که توسط عوامل حکومت بنی عباس در حوالی شهر ساوه به کاروان آن حضرت حمله شد و با به شهادت رساندن همراهان ایشان به آن بانوی گرامی نیز آسیب رسانده و مسموم می‌کنند که بنا به درخواست حضرت معصومه(س) به قم انتقال می‌یابند.

وی با اشاره به جایگاه و منزلت شهر قم تصریح کرد: امروز این انقلاب و نظام که قدرت‌های شیطانی را به ستوه آورده و خواب آن‌ها را آشفته کرده است و به ملت‌های ضعیف در مقابل ابرقدرت‌ها جسارت و اعتماد به نفس داده، از شهر قم ریشه گرفته است.

خطیب جمعه شهرستان بناب در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به پیروزی بزرگ ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در آزادسازی حلب اشاره کرد و افزود: با آزادی حلب تمام قدرت‌های بزرگ دنیا خشمگین و عصبانی هستند و تمام محاسبات آنها به هم خورده است.

باقری‌بنابی خاطرنشان کرد: همین قدرت‌ها و شیاطین غرب بودند که در فتنه ۸۸ قصد داشتند کار نظام جمهوری اسلامی را یکسره کنند ولی در اثر بیداری و هوشیاری مردم با تمام توطئه‌های آنها خنثی و فتنه ۸۸ خاموش شد و نظام جمهوری اسلامی استحکام یافت.

وی همچنین با بیان اینکه ماجرای حلب، یمن، بحرین و عراق را همین غربی‌‌ها به وجود آورده‌اند؛ تأکید کرد: امروز تمام آنها در جریان حلب ماتم زده هستند و در مقابل، جمهوری اسلامی ایران سرافراز و روسفید است.

باقری‌بنابی تصریح کرد: این وعده قرآن است که «اگر استقامت داشته باشیم، تمام قدرت‌های زر و زور و تزویر در برابر اسلام شکست خواهند خورد.»

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه خطبه‌ها با اشاره به ۵ دی ماه سالروز صدور فرمان امام راحل(ره) به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای تأمین امنیت هوایی جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با لبیک به فرمان امام راحل(ره) در صنعت هواپیمایی کشور اقدامات بزرگی را انجام داده است و علیرغم دادن شهید و جانباز در این عرصه بحث هواپیماربایی را در این کشور برای همیشه ریشه‌کن کرد تا مردم ایران در آسایش و آرامش از مسافرت‌های هوایی استفاده کرده و بهره‌مند شوند.

باقری‌بنابی اذعان کرد: اشرار و معاندان نظام در ابتدای انقلاب سعی داشتند با اقداماتی نظیر هواپیماربایی عظمت جمهوری اسلامی را زیر سئوال ببرند ولی حضرت امام راحل(ره) در سال ۱۳۶۳ با این اقدام ارزشمند و واگذاری امنیت پرواز به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این تهدید دشمن را در نطفه خفه کردند.

امام جمعه بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تمجید از فداکاری‌های رزمندگان مدافع حرم و ضمن تقدیر و تشکر از قشرهای مختلف مردم بناب و مسئولان در کمک به رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم، بر استمرار جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مادی و جنسی به جبهه سوریه تأکید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی حلب تمامی قدرت‌های بزرگ دنیا را خشمگین و عصبانی کرد / ضرورت استمرار ارسال کمک‌های مادی و جنسی به جبهه مقاومت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..