تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس اتحادیه طلا و جواهر : افزایش قیمت‌ها در بازار موقتی است

«نادر بذرافشان» درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: افزایش ۲۸ دلاری اونس طلا و افزایش قیمت دلار در بازار داخلی موجب افزایش قیمت طلا و سکه شده است.

وی با اشاره به اخبار مربوط به آزادسازی ۷ میلیارد دلار از منابع ارزی بلوکه شده ایران گفت: با وجود اینکه خبر هنوز به کف بازار نرسیده ولی باید منتظر کاهش قیمت‌ها باشیم. البته قیمت‌های صبح امروز نسبت به معاملات پایانی دیروز بیانگر کاهش است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر حباب سکه را بین یک میلیون و ۶۰۰ تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام و تأکید کرد: دیروز در معاملات پایانی قیمت سکه طرح جدید به ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هم رسیده بود ولی صبح امروز قیمت فروش سکه طرح جدید با کاهش همراه شد و به ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر : افزایش قیمت‌ها در بازار موقتی است

وی ضمن تأکید بر اینکه تقاضایی در بازار برای خرید طلا و سکه شکل نگرفته است، گفت: هرچند قیمت‌ها در بازار افزایش یافت ولی معاملات نشان می‌دهد که تقاضای چشم‌گیری برای خرید طلا و سکه نداریم و این‌طور نیست که بگوییم مردم خریدار شده‌اند.

بذرافشان با بیان اینکه فضای معاملات در بازار طلا و سکه مانند ایام محرم و صفر است، گفت: امیدواریم با ورود به ماه ربیع معاملات بازار طلا و جواهر نیز از رکود خارج شود.

بیشتر بخوانید :

۲۲۰ ۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس اتحادیه طلا و جواهر : افزایش قیمت‌ها در بازار موقتی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..