تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان دور گروهی با برد بی‌دردسر ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 20:30 امروز (یکشنبه - به وقت ایران) در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2022، مقابل تیم ملی لبنان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد.

سالار آقاپور و حسین طیبی هر کدام دو بار و سعید احمد عباسی، مسلم اولادقباد، بهمن جعفری، محمد حسین بازیار و مهدی کریمی موفق به گلزنی برای ایران شدند.

شاگردان وحید شمسایی که سومین پیروزی خود را در دور گروهی به دست آوردند، به‌عنوان صدرنشین گروه C به جمع هشت تیم نهایی جام رسیدند و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ویتنام می‌روند.

برنامه دیدارهای مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

یک چهارم نهایی - 12 مهر
QF3: ایران - ویتنام، ساعت 11:30
QF4: ژاپن - اندونزی، ساعت 14:30
QF1: تایلند - تاجیکستان، ساعت 17:30
QF2: ازبکستان - کویت، ساعت 20:30

نیمه نهایی - 14 مهر
QF2 - QF4، ساعت 17:30
QF1 - QF3، ساعت 20:30

258 258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان دور گروهی با برد بی‌دردسر ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..