تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان لجبازی ساپینتو با ستاره مغضوب استقلال

در شرایطی که پیش از شروع فصل گفته می‌شد عزیزبک آمانوف یکی از بازیکنانی است که مورد توجه ریکاردو ساپینتو قرار گرفته ولی با شروع لیگ و سکونشینی‌های متوالی هافبک ازبک مشخص شد اوضاع به این شکل نیست و سرمربی پرتغالی علاقه چندانی به این هافبک تکنیکی ندارد.

غیبت‌های متوالی آمانوف در لیست بازیکنان استقلال باعث سوالات بسیاری شد و کار به جایی رسید که ساپینتو در یکی از کنفرانس‌های به شدت از این صحبت‌ها ناراحت شد و با زیر سوال بردن آمار آمانوف از او انتقاد کرد. حتی در آن زمان عده‌ای بر این باور بودند که سرمربی پرتغالی با آمانوف لج کرده است.

با این حال سرمربی پرتغالی پس از تعطیلات لیگ و خط خوردن آمانوف از لیست تیم ملی ازبکستان، تصمیم گرفت برای دیدار با گل‌گهر نام او در فهرست نفرات استقلال قرار دهد. آمانوف در سیرجان حدود 10 دقیقه برای استقلال بازی کرد تا طلسم بازی نکردن او در لیگ بیست و دوم هم شکسته شود. باید دید آیا ستاره تکنیکی استقلال موفق به جلب نظر ساپینتو و حضور در ترکیب اصلی می‌شود یا با ادامه این شرایط در نقل و انتقالات نیم‌فصل از استقلال جدا خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان لجبازی ساپینتو با ستاره مغضوب استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..