تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور فرمانده سپاه قم در منزل شهید بسیجی مدافع امنیت

حضور فرمانده سپاه قم در منزل شهید بسیجی مدافع امنیتبه گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمد رضا موحد در جمع خانواده شهید زاهدلویی با تبریک و تسلیت شهادت مدافع امنیت گفت:‌ شهدا از خون خود برای امنیت مردم و عزت نظام گذشتند و امروز این عزت و افتخاری که نظام و انقلاب دارد به برکت و عظمت خون شهدا است.

وی افزود: این شهید بزرگوار طلبه در ابتدای جوانی خون خود را برای دفاع از اسلام ، نظام و رهبری گذاشت و پدر بزرگوارش نیز بیان کردند که جان ما نیز فدای اسلام ، نظام و رهبری و قطعا چنین مردمی لیاقت دارند که حضرت ولی عصر (عج) را درک کنند.
حضور فرمانده سپاه قم در منزل شهید بسیجی مدافع امنیت

وی گفت: انقلاب اسلامی به فرموده امام راحل ، مقام معظم رهبری و بزرگانی دیگری از جمله مرحوم آیت الله بهاء الدینی ماندنی است تا ان شاء الله پرچم آن به دست صاحب اصلی برسد.

مهدی زاهد لویی از بسیجی حوزه مقاومت امامزاده سید معصوم (ع) سپاه استان قم بود که در آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر قم از ناحیه قلب با سلاح سرد مجروح شد و امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی متولد ۱۳۸۱ از نیروهای بسیجی بود که در جریان اغتشاشات مجروح شده بود.

انتهای پیام./




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور فرمانده سپاه قم در منزل شهید بسیجی مدافع امنیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..