تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین شکست فصل سرخ‌ها با گلزنی یک پرسپولیسی!+فیلم

به گزارش پایگاه خبری صراط، پرسپولیس با این شکست با همان ۱۴ امتیاز در صدر جدول رار گرفت و تراکتور هم ۱۱ امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول صعود کرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، یورگن لوکادیا، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی (۶۱- وحید امیری)، سروش رفیعی (۶۱- محمد عمری)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (۲+۹۰ - سیامک نعمتی)، میلاد سرلک (۲+۹۰ - وحدت هنانوف)، سینا اسدبیگی (۷۸- مهدی عبدی)، سعید صادقی و گئورگی گولسیانی

اولین شکست فصل سرخ‌ها با گلزنی یک پرسپولیسی

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سیدمحمد حسینی، حجت حق‌وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو (۸۱- صفا هادی)، مهدی هاشم‌نژاد (۶۶- محمد قنبری) و محمد عباس‌زاده (۵+۹۰ - محمدرضا عباسی)

اولین شکست فصل سرخ‌ها با گلزنی یک پرسپولیسی

داور: موعود بنیادیفر

نیمه اول

دقیقه ۴: شوت مهدی ترابی پس از برخورد به مدافعان تراکتور به کرنر رفت.

دقیقه ۶: شوت خطرناک مهاجم تراکتور با واکنش بیرانوند دفع شد.

دقیقه ۲۴: ضربه شروع مجدد بازیکنان تراکتورسازی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه سر گولسیانی دفع شد.

دقیقه ۲۹: شوت از راه دور رضا اسدی با دخالت بیرانوند به کرنر رفت.

دقیقه ۴۰: ضربه سر خطرناک رضا اسدی با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: شوت عباس زاده در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۵: شوت بازیکنان تراکتور از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه۵۷: پاس توی عرض سعید صادقی اسماعیلی فر در موقعیت گل قرار داد که ضربه این بازیکن با واکنش اخباری به کرنر رفت.

دقیقه ۶۲: تیم تراکتور در یک رفت و برگشت در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت مهاجم تراکتور پس از برخورد به تیرک عمودی به شکل خطرناکی به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۶۹: لوکادیا با پاس ترابی روی ضدحمله در موقعیت گل قرار گرفت که ضربه فنی این مهاجم در زاویه بسته به تیرک دروازه تراکتور برخورد کرد.

دقیقه ۷۴: اشتباه عجیب لوکادیا در میانه‌های میدان با پاس اشتباه با قطع توپ عباس زاده و تک به تک شدن این مهاجم تراکتور همراه شد که شوت این بازیکن را بیرانوند دفع کرد، اما در برگشت با تعلل خط دفاعی پرسپولیس عباس زاده توپ را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۸۲: مهدی عبدی در حالی که خود را برای زدن ضربه سر بعد از ارسال صادقی آماده می‌کرد، در محوطه جریمه با برخورد با بازیکن تراکتور واژگون شد که موعودی‌فرد به نفع پرسپولیس اعلام پنالتی کرد. این تصمیم با اعتراض شدید بازیکنان و نیمکت‌نشینان تراکتور همراه بود و داور به اخباری کارت زرد نشان داد. در ادامه اعتراض تراکتوری‌ها منجر به توقف سه دقیقه‌ای در بازی شد.

دقیقه ۸۸: مهدی ترابی در نهایت در دقیقه ۸۸ پشت توپ ایستاد و ضربه پنالتی این بازیکن را دفع کرد تا پرسپولیسی‌ها در این بازی در گل‌زنی ناکام بمانند. / خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین شکست فصل سرخ‌ها با گلزنی یک پرسپولیسی!+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..