تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریشه‌یابی عجیب یک نماینده از اعتراضات اخیر

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یازدهم در جلسه علنی روز یکشنبه 10 مهرماه، مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ریشه‌یابی عجیبی از وقایع اخیر داشته است.

آفتاب‌‌نیوز :

وی با اشاره به «فتنه‌هایی که توسط افراد بی‌بصیرت و با تحریک مردم» رخ داده است، گفت: برخی کسانی که از حقوق این ملت سوء استفاده کردند باید قاطعانه با آنها برخورد شود، قوه قضائیه نیز با اقتدار و مجدانه باید این موضوع را پیگیری کند.

مهمترین بخش‌های این تذکر نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس را در ادامه می‌خوانید:

* انقلاب اسلامی ایران که دست چپاولگران و غارتگران بین‌المللی آمریکایی و اروپایی را از سرمایه‌های این ملت قطع کرد و فریاد آزادی و استقلال سر داد باعث عصبانیت قدرت‌های خارجی و دشمنی با ملت شجاع و غیور اسلامی گردید. از آن زمان تاکنون فتنه‌هایی را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران ایجاد کرده‌اند و در فتنه اخیر اقداماتی را انجام دادند اما مردم ما هوشیارانه و آگاهانه در صحنه مقابل آنها حضور پیدا کرده‌اند.

*خواست امروز ملت ما این است که افرادی که به عنوان افراد بی‌بصیرت اقداماتی را انجام داده و باعث تحریک شده‌اند و همین طور برخی کسانی که از حقوق این ملت سوء استفاده کردند باید قاطعانه با آنها برخورد شود، قوه قضائیه نیز با اقتدار و مجدانه باید این موضوع را پیگیری کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریشه‌یابی عجیب یک نماینده از اعتراضات اخیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..