تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بردیف: به خاطر هواداران از این پیروزی خیلی خوشحالم/ وضعیت پرسپولیس با ما متفاوت بود

به گزارش رکنا، قربان بردیف سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس که با پیروزی سرخپوشان تبریزی همراه بود، حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

میدانستیم‌ بازی سخت و خوب جذابی خواهد شد. به هواداران تراکتور تبریک می‌گویم که همیشه ما را حمایت می‌کنند و خیلی از این پیروزی خوشحالم.

او درباره کیفیت بهتر تیمش عنوان کرد: من فکر می‌کنم پرسپولیس بازیکنان زیادی در تیم ملی داشت و حتما فشار تمرینات آنها متفاوت با ما بود. من فکر می‌کنم پرسپولیس هم خوب بازی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بردیف: به خاطر هواداران از این پیروزی خیلی خوشحالم/ وضعیت پرسپولیس با ما متفاوت بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..