تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هماهنگی برای آزادی سریع‌تر دانشجویان و دانش آموزان بازداشتی در اغتشاشات

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، رضا حاجی پور، در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش حضور داشتند.

وی افزود: در جلسه امروز کمیسیون آموزش پس از ارائه گزارش از سوی وزرا در مورد نحوه آماده سازی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای برگزاری حضوری کلاس‌های درس در شرایط فعلی بر رفع کمبود‌ها و نقایص در دانشگاه‌ها و مدارس به ویژه با توجه به اتفاقات اخیر کشور تاکید شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین در این جلسه در خصوص بحث آزادی دانشجویان و دانش آموزانی که در اغتشاشات اخیر بازداشت شده اند صحبت شد که با هماهنگی‌هایی که از طریق دادستان کل کشور صورت گرفته، اقدام شده و هر چه سریع‌تر این دانشجویان و دانش آموزان آزاد شوند تا بر سر کلاس‌های درسشان بازگردند و فضا به سمت آرامش حرکت کند.

حاجی پور اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشجویان جوان هستند و تحت تاثیر شبکه‌های معاند خارجی قرار می‌گیرند این موضوعات مطرح شد تا به سمت آرامش جامعه حرکت کنیم.

وی در پایان گفت: همچنین در جلسه امروز کمیسیون بر ضرورت اجرای دقیق رتبه بندی معلمان و طرح مهرآفرین تاکید شد و از وزیر علوم نیز خواسته شد تا به خواسته‌های دانشجویان در راستای رسیدگی به خوابگاه ها، سلف سرویس‌ها و امکانات رفاهی دانشجویان که معمولا از خواسته‌های آن‌ها است اقدام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هماهنگی برای آزادی سریع‌تر دانشجویان و دانش آموزان بازداشتی در اغتشاشات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..