تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس ۰ - تراکتور۰/ پایان نیمه اول

به گزارش پایگاه خبری صراط، تیم‌های پرسپولیس و تراکتور امروز در ادامه دیدار‌های هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

سرخ‌پوشان پایتخت تا قبل از این دیدار با ۱۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال صدرنشین لیگ هستند و در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند حاشیه امنیت خود را با رقیب سنتی در صدر جدول حفظ کنند.

تیم تراکتور نیز با ۸ امتیاز در رتبه هشتم جای گرفته است و برای گرفتن امتیاز در از پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی حریف سرسختی برای قرمز‌های پایتخت به شمار می‌روند.

اما یحیی گل‌محمدی برای این دیدار ترکیب زیر را درنظر گرفته است:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، میلاد سرلک، مهدی ترابی و یورگن لوکادیا.

پرسپولیس ۰ - تراکتور۰/ پایان نیمه اول

بردیف سرمربی تراکتوری‌ها یازده نفر زیر برای بازی با پرسپولیس به میدان فرستاده است:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، حجت حق وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو، مهدی هاشم‌نژاد و محمد عباس‌زاده.

پرسپولیس ۰ - تراکتور۰/ پایان نیمه اول

داوری: موعود بنیادیفر

دقیقه ۴: شوت مهدی ترابی پس از برخورد به مدافعان تراکتور به کرنر رفت.
دقیقه ۶: شوت خطرناک مهاجم تراکتور با واکنش بیرانوند دفع شد.

دقیقه ۲۴: ضربه شروع مجدد بازیکنان تراکتورسازی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه سر گولسیانی دفع شد.

دقیقه ۲۹: شوت از راه دور رضا اسدی با دخالت بیرانوند به کرنر رفت.

دقیقه ۴۰: ضربه سر خطرناک رضا اسدی با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: شوت عباس زاده در اختیار بیرانوند قرار گرفت. / خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس ۰ - تراکتور۰/ پایان نیمه اول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..