تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرغ های گوشتی نهایتا تا ۴۵ روزگی باید وارد بازار شوند

معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: تولیدکنندگان طیور گوشتی برای برخورداری از خدمات دولتی باید حداکثر تا ۴۵ روزگی طیور مرغداری ها را به صورت کامل تخلیه و مرغ زنده را به بازار عرضه کنند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، حسین دماوندی نژاد طی نامه ای خطاب به رؤسای جهاد کشاورزی برخی از استانها عنوان کرده که " با توجه به شرایط بازار گوشت مرغ، ضوابط حاکم بر عرضه حداقل ۹۰ درصد مرغ زنده ابلاغی طی نامه۱۴۰۰/۹۰۰/۴۲۱۵۱ مورخ اول آبان ۱۴۰۰ مجددا لازم الاجرا است".

طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی، معاون این وزارتخانه تاکید کرده که " باتوجه به برخورداری تولیدکنندگان تا سن ۴۲ روز از خدمات دولتی، لازم است به نحوی مدیریت صورت گیرد که مرغداری ها حداکثر تا سن ۴۵ روزگی به صورت کامل از تخلیه و مرغ زنده در بازار عرضه شود".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرغ های گوشتی نهایتا تا ۴۵ روزگی باید وارد بازار شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..