تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهروندان قمی مشاغل مزاحم و آلاینده را معرفی کنند

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمدرضا شفیعی، مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم در کارگروه ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم شهری که امروز 10 مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: به‌زودی مباحث عملیاتی در سطح مناطق هشتگانه جهت انتقال صنوف مزاحم به شهرک‌های تخصصی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر افزون بر ۹۰ درصد از صنف آهن‌فروشان به شهرک صنوف منتقل‌شده است، تصریح کرد: باید صنف صاف‌کاری، نقاشی خودرو و تعمیرگاه‌های خودرو هم به این مراکز تخصصی منتقل شوند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: طی سال‌های اخیر ۱۴۰ واحد آلاینده و مزاحم شهری پلمب و بعد از آن با سپری شدن فرآیند قانونی به شهرک‌های تخصصی خودرویی و صنوف منتقل شدند.

وی با تأکید بر اینکه شناسایی و تشکیل پرونده صنوف مزاحم و آلاینده طبق قانون بر عهده مناطق شهری است، گفت: در این پرونده‌ها، نوع آلایندگی و مزاحمت به تفکیک و به‌صورت مستند مشخص می‌شود.

شفیعی، با اشاره به اینکه تماس مردم با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷، مراجعه شهروندان به مناطق و دفاتر نواحی و بازدیدهای میدانی مدیران شهری، سه فرآیند مهم در شناسایی صنوف آلاینده و مزاحم است، ابراز کرد: هم‌چنین صاحبان حرف و مشاغل نیز می‌توانند در خصوص رفع آلایندگی و مزاحمت نیز اعتراض خود را از طرق قانونی و پیش‌بینی‌شده انجام دهند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهروندان قمی مشاغل مزاحم و آلاینده را معرفی کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..