تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت «ایران» از اعتراضات روز شنبه

ایران نوشت: دیروز برخی دانشگاه‌ها شاهد اعتراضات جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران و فردوسی مشهد از یک سو و از سوی دیگر تجمعاتی در محکومیت اغتشاشات بود. همچنین تجمعات محدودتری در برخی دانشگاه‌های شهر‌هایی نظیر اصفهان، رشت و زنجان صورت گرفت.

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه دولتی ایران اعتراضات روز شنبه در کشور را «اعتراضات پراکنده در برخی دانشگاه‌ها» توصیف کرد.

به گزارش ایران، با شروع رسمی کلاس‌‎های آموزشی از صبح دیروز، برخی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه تهران، فردوسی مشهد و علم و صنعت شاهد اعتراضات جمعی از دانشجویان از یک سو و از سوی دیگر تجمعاتی در محکومیت اغتشاشات بود. دانشجویان معترض خواستار توقف روند آموزشی بودند. همچنین تجمعات محدودتری در برخی دانشگاه های شهرهایی نظیر اصفهان، رشت و زنجان صورت گرفت که حاوی شعارهای ساختارشکنانه بود.

همزمان با تجمعات در دانشگاه تهران، تعداد محدودی از معترضان در بیرون دانشگاه و حوالی میدان انقلاب اقدام به شعار دادن و برهم زدن نظم عمومی کردند که مأموران انتظامی با آنها برخورد کردند و مانع از تخریب و آشوب شدند. البته جمع چندده نفره از آشوبگران همزمان با پایان ساعات کاری در مرکز شهر تهران سعی داشتند با انتقال سطل‌های زباله در وسط خیابان حافظ و شکستن گارد ریل در حوالی پاساژ پرتردد علاءالدین و چهارراه استانبول اقدام به سد معبر کنند که مشاهدات حاکی از آن است در این خرابکاری‌ها برخی افراد توسط پلیس بازداشت شده‌اند و الباقی این افراد پس از مدتی با حضور نیروهای انتظامی متفرق شدند. روز گذشته رسانه های ضدانقلاب سعی داشتند با انتشار پرتعداد و پرتکرار ویدئوهایی از اعتراضات چندنفره، اعتراضات را بیش از واقعیت آن اغراق نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت «ایران» از اعتراضات روز شنبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..