تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیشتر بازداشتی‌ها در اتفاقات اخیر آزاد شدند

به گزارش «تابناک» ایسنا، یعقوب رضازاده در توضیح علت سفر هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: روز گذشته در هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس تصمیم گرفته شد که برای بررسی وقایع و حوادث زاهدان هیاتی از کمیسیون به زاهدان سفر کند. در این سفر دیدارهایی با اعضای شورای تامین، استاندار سیستان و بلوچستان و آقای مولوی عبدالحمید صورت می‌گیرد.

وی توضیح داد: این هیات مسایل امنیتی را بررسی می‌کند، البته با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی و اطلاعاتی امنیت کامل در ۱۸۰۰ کیلومتر مرزهای مشترک با افغانستان و پاکستان برقرار است و مشکل خاصی وجود ندارد؛ اتفاق در زاهدان هم توسط تعدادی از عوامل نفاق و دشمن رخ داد که با استفاده از پوشش نمازجمعه و به صورت مسلحانه به مردم عزیز و اماکن شهرستان حمله مسلحانه کرده و ۴ نفر از نیروهای سپاهی و بسیجی و انتظامی به شهادت رسانده و تعدادی از مردم بیگناه جان خود از دست دادند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: با توجه به حمایت امروز مجلس از فرماندهی کل نیروی انتظامی و عزیزان بسیج و اطلاعاتی و انتظامی کشور، امیدواریم هر چه سریعتر عوامل نفوذی دشمن خودشان را تسلیم و معرفی کنند که در غیر این صورت با برخورد شدید دستگاه‌های انتظامی و امنیتی مواجه خواهند شد.

رضازاده درباره تعداد بازداشتی ها بعد از اعتراضات و ناآرامی های اخیر گفت: آمار دقیقی از تعداد بازداشتی‌ها ندارم اما با توجه به اینکه اکثرا اولین بار بود که در صحنه حضور داشتند، با هماهنگی دستگاه‌های اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با اخذ تعهد آزاد شدند اما تعدادی که دست‌شان به خون نیروهای انتظامی آلوده شده و اموال مردم را از بین بردند، باید منتظر قانون و برخورد سیستم قضایی باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیشتر بازداشتی‌ها در اتفاقات اخیر آزاد شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..