تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده‌های دارای دو معلول در استان قزوین صاحبخانه می‌شوند

ساعت: 18:29 منتشر شده در مورخ: 1401/07/10 شناسه خبر: 1900736

علی دهباشی پور گفت: خوشبختانه در حوزه مسکن رشد خوبی داشتیم به طوریکه احداث مسکن دو معلولی استان قزوین امسال به اتمام خواهد رسید و همه جامعه هدف تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح قزوین؛ علی دهباشی‌پور در نشست خبری که ظهر امروز(یکشنبه) در سالن جلسات اداره‌کل بهزیستی استان قزوین برگزار شد؛ با اشاره به تحت پوشش بودن بیش از ۳۴ هزارنفر در این سازمان اظهار کرد: از این تعداد حدودا ۲۸ هزار نفر مددجوی حوزه توانبخشی و بیش از ۵ هزار نفر هم مددجوی حوزه اجتماعی هستند.


وی گفت: اعتبارات استانی سازمان بهزیستی استان در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹، افزایش ۴ میلیاردی داشت و برآورد اولیه هم حاکی از افزایش ۶ میلیاردی اعتبارات استانی در سال جاری بوده که رقم عنوان شده ۳۸ میلیارد تومان است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: در حوزه مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان آورده ۳۰ میلیاردی برای احداث مرکز جامع توانبخشی و ساختمان اداری بهزیستی در نظر گرفته شده است که پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: در بحث اعتبارات ملی هم سال گذشته افزایش ۴۷ درصدی داشتیم که رشد خیلی خوبی نسبت به سال ۹۹ داشت و امسال هم بدون شک رشد قابل توجهی ایجاد خواهد شد.

استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در احداث مسکن

دهباشی پور به رشد قابل توجه در حوزه مسکن بیان کرد: احداث مسکن دو معلولی استان قزوین امسال به اتمام خواهد رسید و همه جامعه هدف تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: سهمیه امسال استان در بحث احداث مسکن ۴۷۷ واحد مسکونی بوده و رایزنی‌هایی برای تسهیل و تسریع در اجرای امور انجام شده؛ همچنین از ظرفیت گروه‌های جهادی به صورت پیمانکاران ثابت در بحث احداث مسکن استفاده می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: متاسفانه در حوزه نابینایان شاهد بالا بودن عامل اختلالات ژنتیکی را بیش از حوزه اختلالات شنوایی داریم از این رو انجام غربالگری ژنتیک اهمیت فراوانی دارد.

وی از اشتغال ۱۶ معلول در ادارات بهزیستی استان قزوین خبر داد و گفت: سنین پایین برای یادگیری مهارت‌های فردی در حوزه استقلال، برای فرد نابینا بسیار کارآمدتر از سنین بالا است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده‌های دارای دو معلول در استان قزوین صاحبخانه می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..