تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس | واتساپ رفع فیلتر نشد ، یک پیام رسان دیگر هم فیلتر شد

اکنون استفاده از دیسکورد برای بسیاری از کاربران ایرانی بدون VPN امکان پذیر نیست. بررسی‌های دیجیاتو نشان می‌دهد نسخه وب دیسکورد با IP ایران در دسترس نیست و نسخه موبایل نیز با اختلال همراه است. دیسکورد یک پلتفرم ارتباطی است که بیشتر گیمرها از آن استفاده می‌کنند و می‌توان در آن با دیگران چت کرد یا جلسات صوتی داشت.

عکس | واتساپ رفع فیلتر نشد ، یک پیام رسان دیگر هم فیلتر شد

دیسکورد در سال ۹۸ نیز برای مدت کوتاهی فیلتر شد. اکنون نیز به نظر می‌رسد در پی موج فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و واتس‌اپ و... دوباره فیلتر شده است.

4141




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس | واتساپ رفع فیلتر نشد ، یک پیام رسان دیگر هم فیلتر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..