تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوک بزگ ساپینتو به استقلالی ها

شوک بزگ ساپینتو به استقلالی ها

ساپینتو از دو بازی آینده استقلال مقابل تیمهای فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان محروم است و نمی تواند تیمش را همراهی کند. استقلال جمعه میزبان فولاد است و هفته نهم هم در اصفهان به مصاف شاگردان مهدی تارتار می‌رود.

در غیاب ساپینتو وظیفه دستیاران او از جمله خسرو حیدری سنگین‌تر می‌شود و آنها باید به نوعی با سرمربی تیم ارتباط برقرار کنند. تیم او با دو برد ارزشمند در کورس قهرمانی قرار گرفته و مسلما غیبت ساپینتو روی نیمکت می تواند تاثیر گذار باشد.

استقلال در سالهای گذشته نتایج چندان خوبی مقابل فولاد کسب نکرده و حتی یکبار فینال جام حذفی را به این تیم باخته است اما این بار باید از سد شاگردان نکونام عبور کند تا همچنان در کورس قهرمانی بماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوک بزگ ساپینتو به استقلالی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..