تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 بافت پاییزه خاص پرطرفداری که امسال مد شدند!

10 بافت پاییزه خاص پرطرفداری که امسال مد شدند!

ساعدنیوز: پوشیدن بافت ها، انتخاب مناسبی برای این فصل هستند، مانند پلیور های کلاسیک زیبا ، لباس های با بافت نرم و خیره کننده و دامن های پشمی . آنها را به راحتی می شود با هم ترکیب کرد. در عین حال که این بافت ها استایل پاییزی به شما می دهند و نقش مهمی در گرم کردن ایفا می کنند. کم کم داریم به هوای سرد و باد های شدید زمستان نزدیک می شویم و فقط چند ماه با زمستان فاصله داریم از همین حالا با انتخاب بافت های مناسب، از روز های سرد پاییز و زمستان امسال لذت ببریم.

با استایل پاییزی دلبری کنید

با نزدیک شدن به فصل پاییز، نمی توانید به خاطر استایل و یا مد پاییزی زنانه (Feminine autumn style and fashion) جدید و خاص، هیجان زده نشوید. از بلوزهای بزرگ گرفته تا بافتنی های سبک و ژاکت، همگی جذاب هستند. این فصل آب و هوایی معتدل دارد که نه خیلی گرم و نه خیلی سرد می باشد. هوایی ملایم که بعضی روزهایش سردتر و گاهی اوقات گرم تر است. همین موضوع باعث شده بانوانی که علاقه به مد و استایل لایه بندی و پوشیدن کت و ژاکت و پلیور دارند، پاییز برایشان دل انگیزتر به نظر برسد. این فصل کاملا غیر قابل پیش بینی است؛ به همین دلیل تصمیم گیری برای پوشیدن لباس و داشتن یک استایل مناسب فصل کمی دشوار است! در این مقاله با شیکترین و جدید ترین مد بافت پاییزی زنانه آشنا خواهید شد و با استفاده از تکنیک های بیان شده می توانید خود را زیبا تر و جذاب تر کنید.

پاییز الهام بخش از برگهای زرد و نارنجی، سیب رسیده، انار قرمز، نسیم سرد و تکه های کدو تنبل است. رنگ های سرد در پاییز بسیار محبوب هستند. در استایل و مد پاییزی؛ رنگ ها و سایه های تیره تری خواهید دید. رنگهایی پاییزی جذاب شامل سیاه، قهوه ای، حنایی، خاکستری، هلویی است. در این فصل رنگ سیاه در دنیای مد و استایل غالب است. ما در این مقاله به شما بانوان می گوییم که چگونه در پاییز لباس بپوشید تا خوش استایل باشید و در این فصل پر از زیبایی و تلألو بدرخشید.

10 بافت پاییزه خاص پرطرفداری که امسال مد شدند! ژاکت کش باف پشمی (Cardigan)

بافت هایی که با اصطلاح کاردیگان شناخته شده هستند در حقیقت ژاکت های بافتی هستند که از جلو کاملا باز هستند. ژاکت های کشباف پشمی برخلاف سایر بافت ها، همانند یک ژاکت یا مانتو به روی سایر لباس ها پوشیده می شوند و با زیپ یا دکمه از جلو بسته می شوند. برای افرادی که گرمایی هستند و ممکن است تمایل داشته باشند در طول روز چند بار بافت خود را از تن در بیاورند، این مدل بافت انتخاب مناسبی خواهد بود. جالب است که بدانید این مدل بافتنی ها پیش تر توسط افسرهای بریتانیایی در جنگ پوشیده می شد و به مرور زمان توانست راهی به دنیای مد باز کرده و بعنوان یکی از مدل های مطرح بافت پاییزه مورد استقبال قرار گرفتند.

بافت های ژاکتی کشباف یکی از مدل هایی هستند که علاوه بر اینکه می توان آنها را روی یک تیشرت پوشید بلکه در استایل های لایه ای می تواند زیر یک ترنچ کت یا پالتو پوشیده شود. این مدل بافت های جلوباز گاهی به اندازه ای بلند هستند که در فصل پاییز بعنوان مانتو به تن میشوند.

10 بافت پاییزه خاص پرطرفداری که امسال مد شدند!

سوییشرت پول اور (Pullover)

سوییشرت پول اورها دسته بندی وسیعی را در بر میگیرند. در حقیقت هر بافتنی که جلوی آن باز نباشد یا دکمه نخورد بعنوان پول اور شناخته می شود. با این حال یقه اسکی ها و تونیک ها را اغلب در دسته بندی دیگری قرار می دهند. بخواهیم به ساده ترین شکل توضیح بدهیم که سوییشرت پول اور چه مدلی است می توان گفت هر نوع بافتی که از یقه پوشیده شود پول اور گفته می شود. به جز یقه اسکی ها، یقه گردها و یقه هفت ها را نیز پول اور میدانند.

10 بافت پاییزه خاص پرطرفداری که امسال مد شدند!

بافت یقه گرد (Crewneck)

ایده بافت های یقه گرد از قرن بیستم بوجود آمد. در آن زمان ورزشکاران این مدل بافت ها را برای جلوگیری از حساسیت های پوستی بعنوان گرمکن به تن می کردند. اما امروزه بافت های یقه گرد شکل اسپورت تری به خود گرفته اند و در میان زن و مرد محبوبیت بسیاری دارد. همانطور که از نامش پیداست، بافت های یقه گرد یک یقه ساده و گرد دارند که نه روی گردن را می پوشاند نه خیلی باز است. این مدل بافت ها برای زمانیکه می خواهید یک استایل ساده و شیک بدون زیاده روی داشته باشید گزینه مناسبی است.

10 بافت پاییزه خاص پرطرفداری که امسال مد شدند!

بافت یقه هفت (V-Neck)

بافت های یقه هفت به نسبت یقه گردها رسمی تر هستند و شکل متفاوتی به اندام شما می دهند. بخصوص اگر بخواهید لاغرتر دیده شوید یکی از راهکارها انتخاب لباس های یقه هفت است. علاوه بر اینها، یقه هفت ها به دلیل اینکه یقه های بازی هستند به شما این امکان را می دهند از زیر یک شومیز یقه دار بپوشید و استایل رسمی تری ایجاد کنید. در نظر داشته باشید باز گذاشتن یقه این مدل بافت ها نیز ممکن است اما اصلا رسمی نیست.

10 بافت پاییزه خاص پرطرفداری که امسال مد شدند!

بافت تونیک (Tunic)

تونیک ها برخلاف سایر مدل های بافت و ژاکت، لباس های گرم و بافتنی هستند که گشادتر و بلندترند. تونیک ها گاهی تا روی زانو بلند هستند و گشادی آن ها به حدی است که ممکن است اورسایز به نظر برسند. تونیک ها می توانند با سایر انواع مدل های ژاکت بافت این لیست نیز ترکیب شوند. مثلا یقه آن ها گرد، هفت، یا اسکی باشد.

10 بافت پاییزه خاص پرطرفداری که امسال مد شدند!

ژاکت بافت یقه سه سانت (Mock Turtleneck)

بافت های یقه سه سانت نوعی یقه اسکی در نظر گرفته می شوند با این تفاوت که یقه کشباف آن ها یک لایه است و اغلب به تنگی یقه اسکی ها نیست. این مدل لباس های بافت به نسبت نمونه قبلی کمی خنک تر به نظر میرسند چرا که یقه آن ها دولا نیست و همین موجب میشوند احساس گرمای کمتری بکنید. در سایر موارد از نظر جنس و گشادی با بقیه مدل ها یکسان هستند.

ژاکت بافت یقه زیپ دار Quarter-Zip

بافت های یقه زیپ دار از نظر مدل یقه بسیار شبیه به یقه هفت ها هستند که یک زیپ یک چهارم دارند که در صورت لزوم باز یا بسته شود. هرچند، برخلاف یقه هفت ها، این نوع یقه هنگام باز بودن کمی تا می خورد. این مدل بافت ها گاهی ضخیم تر و گرمتر از سایر لباس های این لیست هستند و بیشتر بعنوان یک لباس گرم به روی سایر لباس ها در زمانی بین فصل تابستان و پاییز پوشیده می شود. یقه زیپ دارها لباس های نسبتا حرفه ای و رسمی به شمار میروند که می توانند گزینه خوبی برای پوشیدن در محل کار باشند.

بافت بوی فرند

استایل های بوی فرند مدل هایی هستند که بزرگتر از اندام فرد به نظر میرسند. همانند شلوارهای جین بوی فرند که چسبان نبوده و در بدن آزاد می ایستد. بافت بوی فرند نیز همینطور است. به نظر میرسد فرد لباس بزرگتر از تن پوشیده است. بافت های بوی فرند اغلب یقه هفت هستند و در جنس بافت نرم تر، کشمیر یا پشمی بافته میشود.

وست بافتنی

وست های بافتنی یکی دیگر از انواع بافت ها هستند که اغلب در فصل پاییز مورد استفاده قرار می گیرند. این وست ها یا جلیقه های بافت بیشتر مواقع در طرح لوزی که یکی از انواع طرح چهارخانه محسوب می شود تولید میشوند و یقه آن ها نیز هفت است. همین موجب می شود به راحتی بتوانید در زیر آن یک شومیز یا یقه اسکی بپوشید. ترکیب وست بافتنی، شومیز یقه دار سفید و یک ترنچ کت می تواند ترکیب خوبی برای فصل پاییز و زمستان باشد.

10 بافت پاییزه خاص پرطرفداری که امسال مد شدند!

استایل و سبک پوشش نیمی از هویت و شخصیت شما را شکل می دهد بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 بافت پاییزه خاص پرطرفداری که امسال مد شدند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..