تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهداء ۱۰۰ عدد کیف و لوازم تحریر به دانش‌آموزان نیازمند در ملایر

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهرام ذبیحی در حاشیه مراسم اهداء کیف و لوازم تحریر که با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش گروه جهادی شهدای رسانه ملایر و مرکز نیکوکاری مهرورزان شهر که به رفع محرومیت مناطق روستایی توجه ویژه دارند، اظهار کرد: امروزه یکی از محاسن گروه جهادی شهدای رسانه شهرستان ملایر توجه به محرومیت‌زدایی در روستا‌های محروم و دور افتاده است.

وی با اشاره به رسالت گروه جهادی گفت: این اقدام در راستای محرومیت‌زدایی و با استفاده از کمک‌های مردمی و خیرین با توجه به بازگشایی مدارس روستایی صورت گرفته است.

مسئول گروه جهادی شهدای رسانه ملایر بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس اهداء ۱۰۰ عدد کیف به همراه نوشت افزار آموزشی هر یک به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به دانش آموزان مقطع ابتدایی در روستا‌ها و شهر ملایر انجام می‌شود.

وی افزود: اهدای لوازم تحریر به کودکان مهرآفرین همزمان با شروع ماه مهر، با همکاری گروه جهادی شهدای رسانه و مرکز نیکوکاری مهرورزان شهر ملایر صورت گرفته که در حرکتی خداپسندانه اقدام به توزیع لوازم تحریر بین خانواده‌های دانش آموزان مددجویان نیازمند شد.

ذبیحی با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید اظهار داشت:این فعالیت در راستای ترغیب و تشویق کودکان مددجو و رفع بخشی از مشکلات و موانع تحصیلی قشر آسیب‌پذیر جامعه انجام شده است و درصدد هستیم تا با حمایت خود ضمن حفظ کرامت انسانی خانواده‌های نیازمند و رشد علمی و فرهنگی دانش‌آموزان گامی در راستای بهبود سبک زندگی و معیشت این خانواده‌ها برداریم و در این مسیر بی انتها دست یاری تمام یاوران را می‌فشاریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهداء ۱۰۰ عدد کیف و لوازم تحریر به دانش‌آموزان نیازمند در ملایر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..