تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش بیش از ۸۰۰ ساعت برنامه از شبکه‌های ملی و بین‌المللی در دهه آخر صفر

حرم مطهر رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، سیدمحمدرضا موسوی‌کیا مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، اظهار کرد: با تلاش خادمان رسانه‌ای آستان قدس رضوی در این مجموعه و مشارکت و همراهی شبکه‌های ملی و بین‌المللی در ایام پایانی ماه صفر سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۰ شبکه ملی و بین‌المللی با بیش از ۸۴۱ ساعت معادل ۵۲ هزار و ۵۲۰ دقیقه پخش، بستر ارتباط معنوی از قاب تلویزیون و دریچه‌های رادیویی را فراهم کردند که از این میزان ۴۱ هزار و ۵۰۰ دقیقه به برنامه‌های تلویزیونی و ۹ هزار و ۲۰ دقیقه به برنامه‌های رادیویی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در این ایام بیش از ۱۵۰ نفر از عوامل رسانه‌ای شبکه‌های مختلف میهمان آستان قدس رضوی بودند و تمامی استودیوها و تجهیزات این مجموعه در کنار عوامل فنی مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی به صورت تمام وقت همراه عوامل اعزامی شبکه‌های مختلف تلاش کردند تا بهترین تصاویر را از قاب رسانه‌های تصویری به نمایش درآورند.

موسوی‌کیا افزود: در این ایام تقریبا تمامی برنامه‌های عزاداری و سخنرانی و مراسم‌های مختلفی که با تلاش معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم برگزار شد، پوشش رسانه‌ای قرار گرفت. به طوری که در این ایام قریب به ۱۵ هزار دقیقه برنامه به روی آنتن شبکه‌های مختلف ملی و بین‌المللی رفت.

مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی بیان کرد: در مجموع قریب به ۱۴۲ ساعت برنامه از شبکه‌های بین‌المللی، ۱۸۵ ساعت برنامه تلویزیونی از شبکه‌های ملی، بیش از ۱۵۰ ساعت برنامه از شبکه‌های رادیویی، ۲۵۰ ساعت برنامه پوششی از بارگاه منور رضوی پخش شد و بیش از ۱۱۵ ساعت ارتباط زنده با شبکه‌های استانی و پخش تصاویر زنده به درخواست شبکه‌های مختلف انجام شد.

وی با اشاره به رشد ۸ درصدی میزان پخش برنامه‌ها نسبت به سال گذشته، بیان کرد: امیدوارم طی این ایام خدمات شبانه‌روزی خادمان رسانه‌ای این مجموعه و شبکه‌های مختلف ملی و بین‌المللی مورد رضایت شیفتگان رضوی و ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) قرار گرفته باشد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش بیش از ۸۰۰ ساعت برنامه از شبکه‌های ملی و بین‌المللی در دهه آخر صفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..