تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان

هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسانبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف‌اسلامی حوزه علمیه خراسان، با حضور 140 ناشر معتبر کتب حوزوی و معارف اسلامی از 14 تا 21مهرماه در مشهد برگزار می‌شود.

این نمایشگاه شامل کتب تخصصی حوزوی، درسی، کمک‌درسی و علوم دینی، علوم و معارف اسلامی، شهدا و دفاع مقدس، خانوادگی، اخلاقی، تربیتی و کودک و نوجوان است.

ساعات بازدید از هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان 8:30 صبح الی 17 بعدازظهر است که زمان بازدید ویژه خواهران 17 و 18 مهرماه است.

این نمایشگاه در مدرسه آیت‌الله خوئی واقع در مشهد بین چهارراه شهدا و خسروی  برگزار می‌شود.َ

بازدید از هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان برای عموم آزاد و حداقل تخفیف الزامی ناشران 20درصد است.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..