تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله یک خواننده به سلبریتی‌ها/ چقدر خون بی‌گناه به تحریک شما ریخته شد

آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا صنعتگر، خواننده گفت: خوب است که قبل از هر اظهار نظری به عواقب آن هم بیاندیشیم، من به شخصه از اینکه هر شخصی در خارج از حوزه تخصصی خود اظهار نظری کند مخالفم. امکان ندارد کسی بتواند در همه زمینه‌ها صاحب نظر باشد، متاسفانه برخی هنرمندان توهم کمال دارند و خود را همه چیزدان می‌دانند.

او با ابراز تاسف از شرایط پیش آمده افزود: چقدر خون بی‌گناه در این آشوب‌ها ریخته شد که به تحریک همین اظهارات صورت گرفته است. و سوال بی پاسخی که در ذهن‌ها شکل می‌گیرد این است که چرا خودشان و یا فرزندانشان در این اجتماعات حضور فیزیکی ندارند.

صنعتگر اظهار کردک پرواضح است که دشمنان قسم خورده ایران رویای فروپاشی ایران عزیزمان را در سر می‌پرورانند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، شواهد و قراین هم مبین حضور این افراد است.

وی تصریح کرد: واقعا اینان که دستشان به خون هزاران شهید آغشته است دلسوز ما شده‌اند! از مردم شریف سرزمینم خواهش می‌کنم اول از همه فکر ایران عزیزمان باشند و نگذارند کسی جرات کند به پرچم مقدس کشورمان کوچکترین اهانتی کند که این خاک متبرک به خون دلاور مردانی است که به دست همین کسانی که امروز ادعای دلسوزی ما را دارند ریخته شده است.

این خواننده تاکید کرد: به هنرمندان محترم هم توصیه می‌کنم حرفی نزنند که دشمن شاد شویم و جوانان و نوجوانان بی‌گناه ما قربانی این فتنه شوم شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله یک خواننده به سلبریتی‌ها/ چقدر خون بی‌گناه به تحریک شما ریخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..