تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره‌گویی دفاع مقدس برای نیروهای یگان حفاظت در قم

یکی از یادگاران دفاع مقدس با حضور در یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم به بیان خاطراتی از دفاع مقدس پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بسیج زا قم، رفیعی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور در جمع نیروهای یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم به خاطره‌گویی از رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی گفت: ما در دفاع مقدس برابر جهان استکبار و تا دندان مسلح ایستادیم. جوانان ما در جنگ اعتقاد عملی به دین داشتند و درس از جوانان عاشورایی گرفتند.

رفیعی گفت: امروز نیز ما باید یاد سال‌های اول انقلاب و شور و شعف انقلابی را در جامعه زنده کنیم و تاریخ دفاع مقدس را هر روز به یاد داشته باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره‌گویی دفاع مقدس برای نیروهای یگان حفاظت در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..