تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف دشمنان تصرف ذهن و اراده ملت ما است

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مسجد جامع امام خمینی(ره) شهرستان پیشوا اظهار داشت:در جبهه غیر از خدا چیزی حاکم نبود همه چیز به  خاطر خدا بود هیچکس دعوایی در جبهه نداشت به هیچ عنوان دعوایی بر سر قدرت نبود دعوا بر سر جان دادن در راه خدا بود هشت سال با اشرار عالم جنگیدیم هیچگاه بر سر مسائل سیاسی بی فایده و بیهوده دعوایی در جبهه نبود.

وی افزود: به غیر از روز عاشورا هیچ کجای تاریخ نمی بیینید که انسان ها برای جان دادن در راه خدا سبقت بگیرند اما در دفاع مقدس ما هشت سال تکرار شد منافقینی که امروز مدافع حقوق زنان شدند ببینید با دختران ملت چه کردند دین را وارونه جلوه دادند از ابتدا تاکنون شکل لباسشان را مشاهده کنید که چه بوده که امروز مدافع ناموس ایرانی شدند اینها مدافع هستند یا ملتی که جانش را برای ناموسش می دهد؟

سردار معروفی بیان کرد: دشمن به دنبال تصرف زمین ما نیست همه بدانند دشمنان خوب می دانند قابلیت های نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگمان و نیروهای مسلح هوشمند و هوشیار و به روز و هماهنگ و قابلیت بزرگ فرماندهی و مدیریتمان دیده بان تیزبین انقلاب اسلامی و هوشمندی بزرگ ملت ایران به این دشمن اجازه نمی دهد به این سرزمین مقدس تجاوز کند اگر پای نحسش به هر گوشه ای از این سرزمین مقدس برسد گذشته دیگر تکرار نمی شود آن سرزمین گورستان ابدی آنها خواهد شد.

وی ادامه داد: این دشمن می داند در مقابل قابلیت بزرگ ملت و انقلاب و نظام مقدس ما نمی تواند قد علم کند دشمن به جای تصرف زمین دنبال تصرف ذهن ملت ایران است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج تصریح کرد: جنگ تمام عیار سخت و جنگ تمام عیار ترکیبی در فضای مجازی و امنیت روانی و جنگ روانی این جنگ بسیار جنگ سختی است دشمن دنبال تصرف ذهن است دنبال تصرف قلب پسر و دختر ما است دنبال تصرف اراده ملت ما است دنبال تغییر رفتار و شجاعت ملت ما است ملت و امتی که شجاعتش گرفته شود با زبانش قدرت دفاع ندارد این هدف دشمن است.

وی افزود: این دشمن قابل اعتماد و اطمینان و پیش بینی نیست ایجاب می کند که ما هوشیاری داشته باشیم و راه نجات ما دو چیز است همان چیزی که تمام شهدای والامقام به ما وصیت و سفارش کردند راه نجات امام شناسی و دشمن شناسی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف دشمنان تصرف ذهن و اراده ملت ما است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..