تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل عجیب هنگ کردن گروهی خودروهای خودران در سانفرانسیسکو دوباره تکرار شد!

خودآگاهی هوش مصنوعی یکی از ترس‌های همیشگی بشر است. اینکه ربات‌ها به هوشمندی برسند و قدرت تصمیم گیری پیدا کنند، بزرگترین نگرانی انسان‌ها در آینده خواهد بود. به نظر می‌رسد این نگرانی اکنون واقعیت یافته است، چرا که خودروهای خودران کروز خیابان‌های سانفرانسیسکو را مسدود کردند. گفتنی است مشابه این اتفاق چند هفته پیش نیز روی داده بود، بنابراین به نظر می‌رسد این اقدام ناشی از یک نقص فنی باشد، چرا که خودروهای خودران کروز در چند نقطه شهر سانفرانسیسکو متوقف شدند و بخشی از مسیر را مسدود کردند. این خودروها به صورت چندتایی و در نزدیکی یکدیگر توقف کردند و چراغ‌های فلاشر را روشن کردند. مطابق گزارش رسانه‌های محلی سانفرانسیسکو، حتی برخی از خودروهای خودران کروز خطوط ویژه اتوبوس را مسدود کردند و راننده اتوبوس شهری ناچار شد تا از مسیر مخصوص خارج شود.

رفتارهای عجیب دیگری نیز از خودروهای خودران کروز در سانفرانسیسکو مشاهده شده است. برای مثال یکی از خودروهای این سرویس در حالی مشاهده شده است که سرنشینی نداشت اما چراغ‌های چشمک‌زن آن روشن بود و موسیقی نیز از رادیو این خودرو پخش می‌شد.

خودروهای خودران کروز

دفتر مرکزی کروز در سانفرانسیسکو واقع است و تیم بررسی فنی در عرضه 20 دقیقه به محل حوادث رسیده‌اند. سخنگوی کروز در گفتگو با رسانه‌های محلی، علت این مشکل را نقص فنی اعلام کرده است. با این حال او اطلاعات بیشتری در مورد نوع مشکل بیان نکرد. توقف چندباره خودروهای خودران کروز در سطح شهر، موجب شده تا رانندگان خشمگین شوند.

مشکلات عمده خودروهای خودران کروز

سخنگوی شرکت کروز در واکنش به این اتفاقات یک بیانیه صادر کرد. در این بیانیه چنین آمده است: «ایمنی اصل راهنمای هر کاری است که ما انجام می‌دهیم. این بدان معنا است که اگر خودروهای ما با موقعیتی مواجه شوند که نتوانند با خیال راحت ادامه دهند، می‌ایستند و چراغ های خطر خود را روشن می کنند. ما یا آنها را دوباره به کار می اندازیم یا در سریع ترین زمان ممکن آنها را از سرویس خارج می‌کنیم. این رویداد می‌تواند به دلیل یک مشکل مکانیکی مانند پنچر شدن لاستیک، وضعیت جاده یا یک مشکل فنی باشد. ما در تلاش هستیم تا تعداد دفعات این اتفاق را به حداقل برسانیم و از هر کسی که تحت تأثیر قرار گرفته است عذرخواهی کنیم.»

این نخستین بار نیست که خودروهای خودران کروز باعث هرج و مرج در ترافیک سانفرانسیسکو می‌شوند. در ماه جولای 12 خودرو از این سرویس یکی از خیابان‌های شهر را مسدود کردند. در حادثه‌ای مشابه نیز یک خودرو خودران کروز مسیر اتومبیل آتش نشانی را مسدود کرد و رسیدن آن به صحنه حادثه را به تاخیر انداخت و موجب افزایش خسارات شد. پیش از این نیز یک دستگاه شورولت بولت متعلق به ناوگان کروز با چراغ خاموش در شب رویت شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل عجیب هنگ کردن گروهی خودروهای خودران در سانفرانسیسکو دوباره تکرار شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..