تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذب تعدادی از نیروهای آتش‌نشانی در بخش‌های اداری شهرداری زنجان با مجوز استانداری/ کمبود نیروی آتش‌نشانی در زنجان

ساعت: 14:43 منتشر شده در مورخ: 1401/07/10 شناسه خبر: 1900638

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه چند نفر از نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی زنجان به صورت محدود وارد پست‌های مدیریتی در شهرداری شده‌اند، گفت: آتش‌نشانانی که وارد پست‌های اداری در شهرداری شده‌اند، مجوز از استانداری گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه چند نفر از نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی زنجان وارد پست‌های مدیریتی در شهرداری شده‌اند، اظهار داشت: این آتش‌نشانانی که وارد پست‌های اداری شده‌اند، مجوز از استانداری گرفته‌اند، به عبارتی این افراد برای ورود به پست‌های اداری باید حتما از مدیر امور شهری استانداری مجوز بگیرند، هر چند ممکن است به صورت مقطعی برای مدت محدودی مجوز گرفته باشند.

وی در ادامه افزود: در شهر زنجان نیازمند ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی به ازای هر ۵۰ هزار نفر هستیم و هر ایستگاه نیازمند ۱۸ نفر نیرو است که باید در سه شیفت به ارائه خدمت بپردازند با این شرایط ۱۸۰ نفر نیرو در کنار سایر عوامل اجرایی، تدارکات، اداری، پشتیبانی، فنی ‌و تشکیلاتی در این ارگان مورد نیاز است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در شهر زنجان ۸۰ نفر نیروی آتش‌نشان برای ۸ ایستگاه آتش‌نشانی وجود دارد اما بر اساس چارت موجود که باید ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی در شهر زنجان وجود داشته باشد فعلا کمبود ۱۰۰ نفر نیرو مشهود است.

وی با اشاره به اینکه لازم است تا ایستگاه‌های آتش‌نشانی جدید در شهر ایجاد شود، گفت: کسری نیرو در سازمان آتش‌نشانی وجود دارد و نیاز است تا نیروی جدید جذب شود.

مرادلو با بیان اینکه جذب نیرو‌های جدید باید از طریق آزمون و وزارت کشور انجام شود عنوان کرد: قول‌هایی در این ارتباط داده شده است با این حال تعدادی نیز درخواست شغل آتش‌نشانی را دارند.

وی همچنین با بیان اینکه کمبود نیرو در شهرداری نیز وجود دارد، تصریح کرد: در بخش‌های فنی تخصصی، شهرسازی، برق، عمران کمبود نیرو وجود دارد اما شهرداری خود مجوز جذب نیرو ندارد و باید از طریق وزارت کشور دستور ابلاغ شده و آزمون برگزار شود تا نیرو‌های متخصص تامین شود با این وجود این کمبود نیرو در بخش‌هایی همچون نقشه کشی کاملا مشهود است و نیاز فوری برای جذب نیرو داریم و تنها راه جذب نیز برگزاری آزمون است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذب تعدادی از نیروهای آتش‌نشانی در بخش‌های اداری شهرداری زنجان با مجوز استانداری/ کمبود نیروی آتش‌نشانی در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..