تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی صائین‌قلعه به صورت رسمی آغاز می‌شود

ساعت: 14:34 منتشر شده در مورخ: 1401/07/10 شناسه خبر: 1900629

فرماندار ابهر با بیان اینکه مشکل واگذاری شهرک صنعتی صائین قلعه بعد از مدت طولانی حل شده است، گفت: از اواخر مهر ماه واگذاری زمین‌های این شهرک صنعتی به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه مشکل واگذاری شهرک صنعتی صائین قلعه بعد از مدت طولانی حل شده است، اظهار داشت: از اواخر مهر ماه واگذاری زمین‌های این شهرک صنعتی به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

وی افزود: شهرک صنعتی صائین‌قلعه مشکلاتی در خصوص محیط زیست و واگذاری داشت که مشکلات رفع شده و مسائل مربوط به آب و برق نیز حل شده و انرژی‌های لازم در شهرک تامین شده است.

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه در بحث واگذاری به دنبال استقرار صنایع پاک هستیم، گفت: در شهرستان ابهر برخی صنایع آلاینده مشکلاتی را ایجاد کرده است با این شرایط به دنبال این هستیم که صنایع پاک و البته بحث‌های روز صنعتی را در شهرستان مستقر نماییم.

وی تصریح کرد: قیمت پیشنهادی زمین‌ شهرک صنعتی به کشور اعلام شده است و امیدواریم در مدت ۱۰ روز آینده قیمت نهایی به ما اعلام و واگذاری‌ها آغاز شود.

ذوالقدر با تاکید بر اینکه شهرک صنعتی صائین‌قلعه به افرادی واگذار خواهد شد که کار را وارد مرحله عملیاتی کنند، گفت: چرا که در سال‌های گذشته زمین به برخی افراد واگذار شده با اینکه مقرر بوده در مدت دو سال واحد صنعتی را مستقر کند اما با گذشت ۱۰ سال اقدامی انجام نداده است.

وی عنوان کرد: اصرار کرده‌ایم تا مفاد سختی در واگذاری شهرک صنعتی وجود داشته باشد تا بازدارندگی لازم را ایجاد کند و افرادی که متقاضی هستند و اقدامات را عملیاتی خواهند کرد پای کار بیایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی صائین‌قلعه به صورت رسمی آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..