تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجاره ویلا در سرعین؛ شبی چهار میلیون

اجاره ویلا در سرعین کار راحتی نیست. اغلب اقامتگاه‌های سرعین به‌شکل سوییت و هتل‌آپارتمان هستند و گزینه‌های ویلایی زیادی برای مسافرانی که راهی این شهر می‌شوند، وجود ندارد. با این حال اجاره همین گزینه‌های محدود گاهی شبی سه، چهار میلیون تومان آب می‌خورد و معمولا ویلاهای استخردار در سرعین جزو گران‌ترین گزینه‌ها هستند. همزمان ویلاهایی در سرعین وجود دارد که اجاره هر شب آن‌ها ۲۰۰، ۳۰۰ هزار تومان تمام می‌شود.

اجاره ارزان‌ترین ویلاها در سرعین؛ شبی ۲۰۰ هزار

به گزارش فرارو، اجاره ویلا در سرعین از شبی ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. میزبان یکی از ویلاهای سرعین بابت اجاره روزانه ویلای خود چنین رقمی را دریافت می‌کند و داشتن پارکینگ، یخچال و تلویزیون جزو امکانات این ویلا به‌شمار می‌رود. البته طبق اطلاعاتی که میزبان نوشته، این ویلا در فاصله ۱۰ کیلومتری شهر و در یکی از روستاهای تابع سرعین واقع شده است. اجاره یکی دیگر از ویلاهای سرعین حداقل شبی ۳۵۰ هزار تومان هزینه دارد. ظرفیت این ویلای دوخوابه حداکثر هفت نفر خواهد بود و با اضافه شدن هر مهمان، ۱۰۰ هزارتومان به هزینه اجاره اضافه می‌شود. میزبان ویلا، پارکینگ، سرویس بهداشتی فرنگی و تلویزیون را جزو امکانات این ویلا حساب کرده و گفته هزینه اجاره ویلا در ایام تعطیل به‌جای ۳۵۰ هزار تومان، ۴۰۰ هزار تومان است. اجاره یکی دیگر از ویلاهای سرعین شبی ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است. ظرفیت این یکی نهایتا شش نفر است و حضور نگهبان یکی از امکانات این ویلا به شمار می‌رود. بین گزینه‌هایی که اجار روزانه آن‌ها کمتر از یک میلیون تومان است، می‌شود به ویلایی در سرعین اشاره کرد که میزبان آن بابت هر شب ۷۷۰ هزار تومان دریافت می‌کند. متراژ این ویلا ۱۱۰ متر است، دوتا اتاق خواب دارد و حداکثر ۱۱ نفر می‌توانند در آن اقامت داشته باشند. داشتن دوربین مداربسته، تلویزیون و گیرنده دیجیتال، پارکینگ و ماشین ظرفشویی بخشی از امکانات این ویلا به‌شمار می‌رود.

اجاره ویلا در سرعین؛ شبی چهار میلیون

اجاره گران‌ترین ویلاها در سرعین؛ شبی چهار میلیون

اجاره ویلا در سرعین می‌تواند تا شبی چهار میلیون هزینه داشته باشد. یکی از ویلاهای لاکچری سرعین با متراژ ۲۰۰ متر و سه طبقه با چنین قیمتی اجاره داده می‌شود. داشتن استخر یکی از مهمترین امکانات این ویلا به‌شمار می‌رود. ظرفیت این ویلا حداقل چهار و حداکثر پنج نفر خواهد بود و داشتن دوربین مدار بسته یکی دیگر از امکانات آن است. اجاره یکی دیگر از ویلاهای استخردار سرعین شبی سه میلیون تومان است. متراژ این ویلای یکخوابه ۱۰۵ متر است و حداکثر شش نفر می‌توانند در آن اقامت داشته باشند. سونا، جکوزی و حضور نگهبان را می‌توانیم جزو امکانات این ویلا بدانیم. میزبان یکی دیگر از ویلاهای سرعین بابت هر شب اقامت دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند. متراژ این یکی هم ۱۰۵ متر است و ظرفیت مهمان‌ها حداکثر شش نفر خواهد بود.

مشخصات ویلاهای سرعین

متراژ

ظرفیت

امکانات

اجاره روزانه

۱۲۰ متر

حداکثر ۹ نفر

پارکینگ، یخچال و تلویزیون

۲۰۰ هزار تومان

۱۰۰ متر

حداکثر هفت نفر

پارکینگ، یخچال و تلویزیون

۳۵۰ هزار تومان

۱۲۰ متر

حداکثر شش نفر

پارکینگ، یخچال و تلویزیون

۶۰۰ هزار تومان

۱۱۰ متر

حداکثر ۱۱ نفر

دوربین مداربسته، تلویزیون، پارکینگ و ماشین ظرفشویی

۷۷۰ هزار تومان

۱۰۵ متر

حداکثر شش نفر

استخر، نگهبان

دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

۱۰۵ متر

حداکثر شش نفر

استخر، سونا، جکوزی و حضور نگهبان

سه میلیون تومان

۲۰۰ متر

حداکثر پنج نفر

استخر، سونا، جکوزی و دوربین مدار بسته

چهار میلیون تومان

بیشتر بخوانید:

۲۱۷ ۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجاره ویلا در سرعین؛ شبی چهار میلیون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..