تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرین ارکستر ملی آغاز شد/ آمادگی برای اجرای همراه با خاطره‌ها

دور تازه تمرین ارکستر ملی ایران برای اجرای کنسرت «همراه با خاطره‌ها» به آهنگسازی و رهبری ارکستر مجید انتظامی شنبه ۹ مهر در تالار وحدت برگزار شد.

برگزاری تمرین ۹ مهر به رهبری مجید انتظامی، با حضور نوازندگان و گروه کر برای آمادگی بیشتر اجرای برگزیده‌ای از آثار خاطره انگیز استاد انتظامی بود.

مجید زین العابدین دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از معاونان بنیاد رودکی نیز برای دیدن بخش‌هایی از برنامه ارکستر ملی در تالار وحدت حضور پیدا کردند.

قرار است در کنسرت «همراه با خاطره ها» قطعات از کرخه تا راین، آژانس شیشه‌ای، بوی پیراهن یوسف، دیوانه‌ای از قفس پرید، آرزوی بزرگ، جایی برای زندگی، شیخ بهایی و دوئل و سمفونی خرمشهر توسط ارکستر ملی ایران اجرا شود.

گروه کر بنیاد رودکی به رهبری رازمیک اوحانیان در این اجرا ارکستر ملی ایران را همراهی می‌کند.

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرین ارکستر ملی آغاز شد/ آمادگی برای اجرای همراه با خاطره‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..