تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح معاونت زنان ریاست‌جمهوری درباره خبر مهاجرت و فعالیت فرزند انسیه خزعلی در شرکت فروش فیلترشکن

به گزارش خبرآنلاین، به دنبال انتشار خبر مهاجرت و فعالیت فرزند معاون امور زنان رئیس جمهور در یکی از شرکت‌ فروش فیلترشکن خارج از ایران، این معاونت جوابیه‌ای را منتشر کرده است.

در متن این نامه آمده است: «نظر به انتشار اخبار کذب و برخی بی اساس در خصوص مهاجرت و فعالیت (مالکیت و فروش فیلترشکن به ایران) فرزند معاون رییس جمهور، این معاونت ضمن تکذیب موارد مطرح شده و جهت تنویر افکار عمومی و شفاف‌سازی، موارد پیوست را به منظور اطلاع رسانی اعلام می‌دارد.»

تصویر موارد گفته شده در ادامه آمده است.

توضیح معاونت زنان ریاست‌جمهوری درباره خبر مهاجرت و فعالیت فرزند انسیه خزعلی در شرکت فروش فیلترشکن

۲۳۳۲۳۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح معاونت زنان ریاست‌جمهوری درباره خبر مهاجرت و فعالیت فرزند انسیه خزعلی در شرکت فروش فیلترشکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..