تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر آیت‌الله مصباح درباره کاندیدای اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری

نظر آیت‌الله مصباح درباره کاندیدای اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری

حجت الاسلام سیدرضا تقوی در حاشیه همایش یاران انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر رایزنی جامعه روحانیت با جامعه مدرسین گفت: با آیت‌الله یزدی صحبت‌هایی درباره انتخابات انجام شده اما با جامعه مدرسین هنوز صحبتی نداشته‌ایم و رایزنی‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: زمینه‌های خوبی وجود دارد و هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم که بتوانیم اعلام کنیم اما جلسات شکل گرفته و رایزنی‌ها در حال انجام است.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جبهه پایداری‌ها رایزنی‌ و اعلام آمادگی برای ائتلاف اصولگرایان داشته‌اند، بیان کرد: تلاش می‌شود همه اصولگرایان در ائتلاف حضور پیدا کنند.

او در پاسخ به سوالی درباره چگونگی ساز و کار ائتلاف اصولگرایان گفت: آنچه من اطلاع دارم این است که با هدایت آیت‌الله موحدی‌کرمانی تلاش می‌شود همه به یک اجماع برسند.

تقوی در پاسخ به این سوال که زمان دعوت جامعه روحانیت مبارز از احزاب اصولگرا چه زمانی است؟ افزود: در حال برنامه‌ریزی است اما زمان آن مشخص نشده است.

او درباره احتمال رسیدن اصولگرایان به گزینه واحد گفت: تا آنجایی که اطلاع دارم زمینه ذهنی خوبی وجود دارد و با هر کسی که صحبت می‌شود اذعان دارند راهی جز وحدت و یکپارچگی وجود ندارد و نباید با کاندیدای متعدد به صحنه وارد شویم.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره نظر آیت‌الله مصباح در مورد ائتلاف اصولگرایان گفت: آیت‌الله مصباح اعتقاد دارند اصولگرایان باید سر یک فرد به ائتلاف برسند و کسی مخالف اجماع نیست اما فعلا بستر رایزنی‌ها به آن نقطه نرسیده اما اینکه از این ائتلاف چه کسی بیرون بیاید یک مقدار نیاز به بحث دارد.

29211

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر آیت‌الله مصباح درباره کاندیدای اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..