تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توجه به اقامه نماز در میان دانش‌آموزان جامعه را بیمه می‌کند

محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 10 مهرماه در آیین افتتاح مدارس خیرساز حاج ذوالفقار و بی بی سلطان جهانگیر در شهرستان زرقان گفت: از این فرصتی که خداوند در اختیار معلمان گذاشته شده است باید در مسیر تربیت دانش‌ آموزان استفاده شود.

وی با اشاره به نقش تربیتی نماز در میان دانش‌آموزان تصریح کرد: بهترین تربیت اقامه نماز است و در سایه این فریضه الهی است که انسان موثر برای دین و جامعه تربیت می‌شود.

عسکری اظهار کرد: خیرین امروز مدرسه‌ساز در زرقان نام آموزشگاه‌هایی را که ساخته‌اند به نام پدر و مادر خویش قرار دادند و این نقش مهم تربیتی خانواده را می‌رساند.

مدیرکل آموزش و‌پرورش استان فارس در پایان بر اهمیت توجه به نقش خانواده نیز تأکید و بیان کرد: نقش پدر و مادر در تربیت عبد صالح و در مسیر حیات طیبه بسیار مهم است.

یادآور می‌شود، این دو آموزشگاه هرکدام در زمینی به مساحت ۲هزار متر مربع و دارای ۶کلاس درس است که مجموعا با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیارد ریال و با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز برادران جهانگیر و اداره‌کل نوسازی مدارس فارس و در مدت ۱۵ ماه احداث شده است.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توجه به اقامه نماز در میان دانش‌آموزان جامعه را بیمه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..