تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوری | تکذیب رسمی شایعه رفع فیلتر «واتس‌آپ»!

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین  از صبح امروز امکان دسترسی به واتساپ بر روی تعدادی از اپراتورها مقدور بود اما فقط امکان انتقال تکست. اگرچه این رهایی از فیلترینگ هم نه برای همه که به صورت خیلی محدود امکان پذیر بود. در کامنت های خبرآنلاین هم تعدادی از کاربران این عدم فیلترینگ را تایید کردند اما بسیاری همچنان فیلتر بودند. حالا در پاسخ به دیجیاتو مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات گفته است: «اتفاق جدیدی رخ نداده و واتس‌اپ و اینستاگرام همچنان با مصوبه مراجع ذیصلاح محدود هستند».

اما اتفاق رخ داده چه بوده و چرا گروهی از کاربران به واتساپ دسترسی داشتند؟ دیجیاتو در این باره نوشته است:«برخلاف صبح امروز، اکنون امکان ارسال پیام متنی بدون فیلترشکن نیز بسیار محدودتر شده است. ظاهرا اتفاق امروز صبح حاصل «اختلال در سیستم فیلترینگ» بوده است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوری | تکذیب رسمی شایعه رفع فیلتر «واتس‌آپ»!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..