تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ برتر فوتبال| خط تیره‌هایی که تغییر می‌کنند/ برد نوبرانه برای ذوب‌آهن و نخستین باخت شاگردان ژنرال

به گزارش رکنا، روز نخست هفته هفتم لیگ برتر شب گذشته با انجام 5 بازی دنبال شد و در جدول رده‌بندی تغییراتی حاصل شد.

در اصفهان و در ورزشگاه فولاد شهر تیم‌های ذوب آهن این شهر و پیکان تهران در حالی به مصاف هم رفتند که حضور برخی از بازیکنان 2 تیم در مقابل تیم سابق خود و در حد بالای آن کادر فنی آشنای هر 2 تیم  بر جذابیت‌های این بازی افزوده بود. شاگردان مهدی تارتار تا قبل از این بازی رکوردی منحصر به فرد ثبت کرده بودن و آن‌ هم 6 تساوی در 6 بازی قبلی بود که برای آن‌ها برد در این بازی در فصل پاییز بسیار نوبرانه می‌نمود. در طرف دیگر مجتبی حسینی و تیمش پیکان هم همچنان روند سینوسی خود را ادامه داده و درنهایت این بازی با برتری میزبان یعنی ذوب اهن به اتمام رسید. این خط تیره یعنی عدم پیروزی برای سبز پوشان اصفهانی بالاخره در هفته هفتم تبدیل به عد یک شده و پاک شد.

در بازی دیگر و در سیرجان هم تیم‌های استقلال و گل گهر در بازی حساس هفته به مصاف هم رفتند. امیر قلعه‌نویی که تا پیش از این بازی در فصل جدید لیگ برتر باخت در کارنامه‌اش ثبت نشده بود سخت به دنبال تداوم این رکورد و ادامه حضور در بین تیم‌های بالای جدول بود. رکود عدم ثبت پیروزی مقابل استقلال با تیم‌های تحت هدایت ژنرال هم فشار بیش از حدی برای این تیم خوب سیرجانی ایجاد کرده بود که درنهایت این بازی جنجالی با نتیجه 2بر1 به سود استقلال به پایان رسید و نخستین باخت امیر قلعه‌نویی در این  فصل هم در جدول رده بندی ثبت شد.

اما در دیگر بازی‌های مهم هفته تیم‌های فولاد خوزستان و مس کرمان در اهواز به دیدار هم رفتند که تساوی بدون گل باعث شد تا فولادی‌ها همچنان رکورد شکست ناپذیری خود در این فصل را حفظ کردند.

همچنین برد نخست در زمین خودی تیم آلومینیوم اراک مقابل ملوان هم باعث شد تا شاگردان مازیار زارع همچنان در حسرت برد بسوزند و خط تیره عدم پیروزی برای این تیم همچنان به قوت خود باقی بماند.

ملوانی‌ها از 6 بازی قبلی خود 2 تساوی و 4 باخت در کارنامه داشته و وضعیت خوبی در انتهای جدول ندارند.

در پایان نساجی مازندران هم با زدن 4 گل به تیم رضا مهاجری و نفت مسجد سلیمان تا پایان هفته هفتم بهترین خط حمله را با زدن 11 گل در اختیار داشته و باید منتظر ادامه بازی‌های این هفته باشیم تا بیینیم آیا خط تیره دیگری در جدول تبدیل به عدد یک خواهد شد یا خیر؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ برتر فوتبال| خط تیره‌هایی که تغییر می‌کنند/ برد نوبرانه برای ذوب‌آهن و نخستین باخت شاگردان ژنرال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..