تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قوانین سختگیرانه کیم کارداشیان برای مسافران جت شخصی ۱۵۰ میلیون دلاریش

کیم کارداشیان قوانین بسیار سختی دارد که هر کسی که می‌خواهد با کیم ایر پرواز کند باید از آنها پیروی کند. پرواز با جت شخصی کیم کارداشیان چیزی نیست که همه از تجربه آن لذت ببرند، اما آنهایی که می توانند چنین تجربه ای داشته باشند باید از یک سری قوانین سختگیرانه هنگام سوار شدن پیروی کنند.مدل جت شخصی کیم کارداشیان چیست؟کیم حتی برای خانواده خود استثنا قائل نمی شود. او در اپیزودی از «کارداشیان ها» در حالی که به همراه خواهرش کندال جنر در مورد سفر آینده خود به میلان برای نمایش مد پرادا صحبت می کردند، کیم، قوانینی را یادآوری کرد که باید برای اطمینان از اینکه G650ER او در بهترین حالت خود باقی می‌ماند رعایت شود. مدل جت شخصی کیم کارداشیان چیست؟کندال ۲۶ ساله به خواهر بزرگترش اطلاع داد که قصد دارد قبل از پرواز برنزه کند که باعث وحشت کیم شد. کیم پرسید: «قبل از پرواز با هواپیمای من با اسپری برنزه کنی؟»

جنر توضیح داد: «سه ساعت است، من سه ساعت در آن می‌نشینم و بعدش دوش می‌گیرم.»

اما کیم هیچ‌کدام از آن توضیحات را نمی‌شنید و به کندال گفت که صندلی‌های ترمه‌ای جدیدش بیش از حد شیک هستند و امکان ندارد بگذارد در معرض خطر لک شدن قرار گیرد.مدل جت شخصی کیم کارداشیان چیست؟کندال برای غذای داخل هواپیما پاستا درخواست کرد که کیم متعاقباً آن را رد کرد و گفت «ما قراره ایتالیا باشیم. ما قبل از رفتن به آنجا پاستا نمی خوریم.» و توضیخ داد در هواپیما وافل هست و فریزری که می توانند تنقلات مورد علاقه خود را آنجا بگذارند.مدل جت شخصی کیم کارداشیان چیست؟همچنین دمپایی های Skims هنگام سوار شدن به مسافران تقدیم می شود که اشاره ای نه چندان ظریف به قانون کیم برای نداشتن کفش در هواپیمایش دارند.مدل جت شخصی کیم کارداشیان چیست؟جت خیره کننده کیم کارداشیان، ۱۸ مهمان را در خود جای می دهد و دارای صندلی های چرمی و جزئیات ترمه است.مدل جت شخصی کیم کارداشیان چیست؟این هواپیما همان مدلی است که جف بزوس مشابه آن را دارد. کیم، این جت خصوصی را در سال ۲۰۲۱ خرید، اما یک سال طول کشید تا آن را مطابق میل او طراحی کنند. گفته می شود در نهایت این خرید برای او، ۱۵۰ میلیون دلار هزینه داشته است که به موقع برای سفرهایش در ماه های تابستان آماده بود. هواپیمای او به رنگ خاکستری سفارشی رنگ آمیزی شده است تا با عمارت کالاباساس و مجموعه وسیعی از اتومبیل های لوکس او مطابقت داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

جراح زیبایی مشهور: «کیم کارداشیان ۱۶۰,۰۰۰ دلار برای جراحی پلاستیک هزینه کرده است»

علت جدایی کیم کارداشیان و پیت دیویدسون فاش شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قوانین سختگیرانه کیم کارداشیان برای مسافران جت شخصی ۱۵۰ میلیون دلاریش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..