تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیرون انداختن مهناز افشار و محسن نامجو از تجمع اعتراضی ایرانیان خارج کشور + ویدئو

روز گذشته در چندین شهر دنیا تجمعاتی اعتراضی با حضور ایرانیان خارج از کشور در واکنش به ماجرای مرگ مهسا امینی برگزار شد که با حضور برخی چهره های مطرح ایرانی ساکن خارج از کشور از جمله مهناز افشار و محسن نامجو همراه بود. افشار در تجمع شهر دوسلدورف ِ آلمان حاضر شد و محسن نامجو نیز در تجمع شهر بروکسل ِ بلژیک شرکت کرد. با این حال، هر دوی آن ها توسط دیگر ایرانیان شرکت کننده از تجمعات بیرون انداخته شدند.

(ویدئوی مهناز افشار را از اینجا و ویدئوی محسن نامجو را از اینجا ببینید)

نامجو تاکنون به چندین مورد تعرض به زنان متهم شده و به دلیل واکنش های جنجالی اش به این اتهامات مورد انتقاد شدیدی قرار گرفته است.

از سویی دیگر خبرگزاری ایرنا نوشته از قرار معلوم افراد درگیر از افشار خواسته‌ بودند که شعارهای تندی علیه مسئولان ایرانی بدهد.

مهناز افشار همواره یکی از جنجالی ترین بازیگران ایرانی بوده و با ماجرای ازدواجش با یاسین رامین (فرزند محمد علی رامین، مشاور مطبوعاتی محمود احمدی نژاد)، طلاقش از وی، مهاجرتش به آلمان و اظهارنظرهایش بسیار خبرساز بوده است. در آخرین مورد، افشار سال گذشته در اینستاگرامش تصویری از خود در کنار همسر سابقش، یاسین رامین منتشر کرد که با متنی احساسی همراه بود. این پست مهناز افشار با انتقادات بسیار شدیدی مواجه شد، تا حدی که او را مجبور به حذف این پست کرد.

ماجرای اتهامات جنسی محسن نامجو

در راستای موج افشای آزارهای جنسی در ایران، محسن نامجو، خواننده ی مشهور ایرانی در سال های ۹۹ و ۱۴۰۰ از سوی چند زن متهم به آزار جنسی شد.

او در ابتدا این اتهامات را رد کرد. اما در اواخر فروردین ۱۴۰۰، با انتشار ویدئویی، ضمن پذیرش اتهامات خود، از قربانیان عذرخواهی کرد. با این حال، همزمان فایل صوتی دیگری از او منتشر شد که نشان می داد نامجو به تمسخر و تحقیر منتقدان و معترضان به رفتارهایش پرداخته بود. انتشار این فایل صوتی انتقادات زیادی را به دنبال داشت. نامجو بار دیگر در کنسرت اخیر خود در ترکیه در شهریور ۱۴۰۱ به تمسخر جنبش «می تو / Me Too» پرداخت که خشم کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

محسن نامجو، خواننده و نوازنده ی ایرانی متولد سال ۱۳۵۴ در شهر تربت جام در استان خراسان رضوی و دانشجوی انصرافی رشته موسیقی از دانشگاه تهران است. یادگیری موسیقی را از جوانی آغاز کرد و پس از انصراف از دانشگاه به موسیقی تلفیقی روی آورد. فعالیت خود را در نیمه ی دوم دهه ی ۷۰ آغاز کرد و در دهه ی ۸۰ به شهرت رسید. ابتدا به صورت زیرزمینی فعالیت و قطعات خود را به طور غیر رسمی منتشر می کرد. اولین آلبوم رسمی او در سال ۸۶ با نام «ترنج» منتشر شد. چند ماه پس از انتشار این آلبوم، نامجو برای همیشه ایران را به مقصد آمریکا ترک کرد و فعالیت هنری خود را در آنجا از سر گرفت. او تاکنون کنسرت های زیادی در خارج از کشور برگزار کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیرون انداختن مهناز افشار و محسن نامجو از تجمع اعتراضی ایرانیان خارج کشور + ویدئو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..