تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸ روستای شهرستان بجنورد آبرسانی شد

ساعت: 13:01 منتشر شده در مورخ: 1401/07/10 شناسه خبر: 1900604

آیین افتتاح آبرسانی به هشت روستای کسبایرمجتمع شیرین دره بجنورد از توابع استان خراسان شمالی با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، پروژه آبرسانی به ۸ روستای منطقه کسبایر (مجتمع شیرین دره) شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی با حضور سردارفرجی فرمانده سپاه حضرت جوادلائمه (ع)، محمدرضا حسین نژاد، استاندارخراسان شمالی، نمانیدگان مجلس شورای اسلامی، نعیمی، مدیرکل آبفا استان و مسئولین استانی و شهرستانی به افتتاح رسید.

استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح آبرسانی به هشت روستای کسبایرمجتمع شیرین دره بجنورد گفت : برای حل بحران آب استان مشارکت و همراهی دستگاه های اجرایی متولی استان یک امر ضروری است زیرا این موضوع منافع استان را در پی خواهد داشت.

محمد رضا حسین نژاد افزود: در حوزه سیاست تامین آب باید شاهد حداقل برداشت از آب های زیر زمینی باشیم و انتقال از آب های سد در اولویت قرار گیرد.

وی به بحران دشت های سایر استانها اشاره کرد و افزود: عقب ماندگی های جزئی در این حوزه تامین آب شرب استان را با همدلی دستگاه های اجرایی متولی استان می توان حل کرد.

سرهنگ پاسدارعلی دارابی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت جوادلائمه (ع) خراسان شمالی نیز در این افتتاح گفت: پروژه آبرسانی منطقه کسبایرشهرستان بجنورد ،با همکاری اداره آبفای استان و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که تعداد ۸روستای فاقد آب بودند را به آب پایدار متصل شدند.

دارابی افزود: پروژه کسبایر به مدت ۳ ماه اجرا شده است که با اجرای پروژه فوق و تکمیل مخزن ۱۵۰ متر مکعبی روستای قراجه و اجرای ۳ ایستگاه پمپاژ با خط انتقال ۱۸ هزار متر، آبرسانی به ۹۷۴ خانوار بالغ بر ۳۷۱۸نفر صورت پذیرفت و ۸ روستا در این منطقه از آب سد شیرین دره بهرمند خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸ روستای شهرستان بجنورد آبرسانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..