تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطالبات باید از راه قانونی پیگیری شود/ اهانت به قرآن و بی حجابی نزد تمامی مذاهب اسلامی محکوم است

ساعت: 12:50 منتشر شده در مورخ: 1401/07/10 شناسه خبر: 1900599

خالمحمد آخوند سرفراز گفت: مردم باید مطالبات خود را از راه های قانونی مطالبات پیگیر شوند نه با اقداماتی که به اسلام ضربه بزند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خالمحمد آخوند سرفراز، مدیر حوزه علمیه هدایتی کلاته ابریشم راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصراترک، اظهارکرد: حضور بدون حجاب یا با بدن های عریان ونیمه عریان زنان در خیابان ها برای کسی که خط قرمزی برای اعتقاد خودش داشته باشد مورد تأیید نیست.

آخوند سرفراز افزود: در شبکه های اجتماعی تبلیغ می شد اگر دسترسی به قرآن ندارید از طریق دانلود آن از فضای مجازی آیه حجاب را آتش بزنید.

وی تاکید کرد: لذا علمای اهل سنت خراسان شمالی با صدور بیانیه ای این نوع حرکات قبیح را محکوم کردند.

وی ادامه داد: کسانی که آیه حجاب و قرآن را آتش می زنند و حجاب را بر می دارند، صددرصد در تضاد با اسلام هستند و مورد تأیید ما نیستند.

این آخوند اهل سنت خاطرنشان کرد: اگر مردم مطالباتی داشته باشند باید از راه های قانونی مطالبات پیگیری شود نه با عمل هایی که به اسلام ضربه بزند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطالبات باید از راه قانونی پیگیری شود/ اهانت به قرآن و بی حجابی نزد تمامی مذاهب اسلامی محکوم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..